Interpráce

Lektorin / Lektor für die tschechische Sprache

Das Sprachenzentrum der Universität Passau sucht zum 1. September 2018, zunächst befristet für zwei Jahre, eine/einen

Lektorin / Lektor für die tschechische Sprache
(Umfang: 50% der Arbeitszeit)

Aufgabenbereiche

• Erteilung von Unterricht in tschechischer Sprache auf den Stufen A1 bis C2 im Umfang von 9 Semesterwochenstunden
  • Interesse an der Vermittlung von kultur-, rechts- und wirtschaftswissenschaftlichen Themen im Rahmen des Sprachunterrichts
  • Bereitschaft zur Übernahme der verantwortlichen Betreuung des Unterrichts samt der dort unterrichtenden Lehrbeauftragten
  • Enge Zusammenarbeit mit den Verantwortlichen an der Universität Regensburg im Hinblick auf Planung und Durchführung des in Kooperation durchgeführten Zusatzstudiums Bohemicum
  • Verantwortung für die Lehrwerksauswahl, die Kursplanung und -gestaltung sowie alle ein-schlägigen Prüfungen, auch während der vorlesungsfreien Zeit
  • Mitarbeit bei der Weiterentwicklung der einschlägigen Curricula in inhaltlicher wie auch in methodisch-didaktischer Hinsicht
  • Erstellung und Erprobung von mediengestützten Lehr- und Lernmaterialien

Bewerberprofil

• Sie verfügen über Kenntnisse der tschechischen Sprache auf muttersprachlichem Niveau und wurden in einem tschechischsprachigen Land sozialisiert. Sie beherrschen die deutsche Sprache sicher (mindestens Niveaustufe C1).
  • Sie können einen Universitätsabschluss (Diplom, Magister, Master oder gleichwertiger Abschluss) in Tschechisch als Fremdsprache, Bohemistik, Slavistik oder einem anderen für die ausgeschriebene Stelle geeigneten Fachgebiet nachweisen und haben in der Regel eine mehrjährige hauptberufliche Tätigkeit im Bereich Tschechisch ausgeübt.
  • Sie sind bereit, an Fort- und Weiterbildungsmaßnahmen im Bereich der Didaktik teilzunehmen und zeigen Interesse auf dem Gebiet des E-Learning.
  • Sie verfügen über Teamfähigkeit, Organisationstalent, Belastbarkeit, Flexibilität, Engagement und Zuverlässigkeit.

Die Vergütung erfolgt nach Entgeltgruppe 13 des TV-L, die Stufenzuordnung je nach Qualifikation und der Berufserfahrung. Wir bieten Ihnen eine interessante, abwechslungsreiche und herausfordernde Tätigkeit auf einem modernen, nahe der historischen Altstadt idyllisch am Inn gelegenen Universitätscampus sowie ein angenehmes Arbeitsklima in familienfreundlicher Umgebung.

Die Stelle ist für die Besetzung mit schwerbehinderten Menschen geeignet. Schwerbehinderte Bewerberinnen und Bewerber werden bei ansonsten im Wesentlichen gleicher Eignung, Befähigung und fachlicher Leistung bevorzugt eingestellt. Die Universität Passau fördert aktiv die Gleichstellung aller Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter. Wir begrüßen deshalb Bewerbungen von Frauen und Männern, unabhängig von deren kultureller und sozialer Herkunft, Alter, Religion, Weltanschauung, Behinderung oder sexueller Identität.

Für Fragen zur ausgeschriebenen Stelle steht Herr Dr. Michael de Jong als Geschäftsführer des Sprachenzentrums zur Verfügung (E-Mail: michael.dejong@uni-passau.de).

Ihre Bewerbung richten Sie bitte per E-Mail mit aussagekräftigen Unterlagen (insbesondere Schul- und Prüfungszeugnisse, Arbeitszeugnisse) nur im PDF-Format als eine Datei bis zum 28. Mai 2018 an bewerbung@uni-passau.de.

Ihre elektronische Bewerbung sollte genauso professionell gestaltet sein wie eine Bewerbung in Papierform. Diese werden wir sechs Monate nach Abschluss des Bewerbungsverfahrens löschen.

Geolocation is 48.56993749999999, 13.456023899999991

Firma-Name: Universität Passau SprachenzentrumStrasse/Nr.: Innstraße 40PLZ: 94032Stadt: PassauLand-DE: NěmeckoBavorskoUntertitel: Arbeitsort: Universität Passau Logo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Výborná (C1 + C2)Český jazyk - Na úrovni rodilého mluvčíhoTyp úvazku / Anstellungsart: Zkrácený úvazekDatum: Středa, Duben 25, 2018 to Pondělí, Květen 28, 2018E-Mail: bewerbung@uni-passau.deWebseite: www.sprachenzentrum.uni-passau.deKontaktperson: Dr. Michael de JongThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Bavorsku pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Vzdělávání a školstvíBranže/Profese: Věda a výzkumLektor němčinyAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu určitouRules-Update Start-Datum erlauben: an

Disponenten (m/w) für den Güterkraftverkehr

Die Richard Roitzsch und Sohn Spedition GmbH ist ein familiengeführtes Unternehmen mit Tradition und Erfahrung über viele Jahrzehnte am Standort Wilsdruff und sucht eine/n

Disponenten (m/w) für den Güterkraftverkehr Aufgabenbereich

Sie planen und koordinieren den reibungslosen Transport von Frachtgütern, die Fahrzeugauslastung und den Personaleinsatz unter Einhaltung der gesetzlichen Vorschriften | Überwachung der Lenk- und Ruhezeiten | Ansprechpartner für Kunden und Fahrer | Palettenmanagement | Kontrolle und Überwachung von Lieferterminen und Lieferpapieren

Ihr Profil

Deutsch, Tschechisch und Polnisch verhandlungssicher | verkehrsgeografisches Wissen | Zuverlässigkeit, Flexibilität und Belastbarkeit | freundliches und kundenorientiertes Auftreten mit guten Umgangsformen | Bereitschaft zur Übernahme von Rufbereitschaften

Wir bieten

Einen sicheren Arbeitsplatz in unbefristeter Festanstellung | Kollegiales Betriebsklima | Pünktliche Lohnzahlung | Bei Umzugswunsch Hilfe bei der Wohnungssuche

Arbeitsort: Wilsdruff

Terminvereinbarung unter +49 (0) 172 / 353 13 63. Ihre Bewerbung senden Sie bitte als PDF-Datei per E-Mail an s.roitzsch@roitzsch-spedition.de oder per Post an Richard Roitzsch und Sohn Spedition GmbH, Personalabteilung, Freiberger Straße 61 in 01723 Wilsdruff

Firma-Name: Richard Roitzsch und Sohn Spedition GmbHStrasse/Nr.: Freiberger Straße 61PLZ: 01723 Stadt: WilsdruffLand-DE: NěmeckoSaskoUntertitel: Arbeitsort: Wilsdruff (bei Dresden), SachsenLogo: Image: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Dobrá (B2)Český jazyk - Dobrá (B2)PolštinaTyp úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Úterý, Duben 24, 2018 to Neděle, Červenec 8, 2018Telefon: +49 (0) 172 / 353 13 63 E-Mail: s.roitzsch@roitzsch-spedition.deWebseite: www.roitzsch-spedition.deThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v DrážďanechFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Doprava, logistika a zásobováníBranže/Profese: DisponentAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitouRules-Update Start-Datum erlauben: an

Profesionální řidič (m/ž) pro národní dálkovou dopravu / skupinu CE

Richard Roitzsch und Sohn Spedition GmbH je rodinný podnik s mnohaletou tradicí a zkušeností se sídlem ve Wilsdruffu a hledá

Profesionálního řidiče (muze/ženu) pro národní dálkovou dopravu / skupinu CE pro tahače s návěsy tautliner a Walking Floor

Náplň práce

Váš profil

Karta řidiče / řidičský průkaz sk. CE / C95 | základní znalost němčiny | spolehlivost, flexibilita, potřebná odolnost vůči zátěži | přátelské a prozákaznicky orientované vystupování s dobrým způsobem komunikace

Nabízíme

Stabilní pracovní místo a pevný pracovní poměr na dobu neurčitou | kolegiální firemní atmosféru | včasnou výplatu mzdy | zajištění Vašich modulových školení podle C95 (dle něm. zákona o základní kvalifikaci a dalším vzdělávání řidičů určitých nákladních vozidel pro přepravu zboží a osob) | stálé vozidlo | víkendy doma

Sjednání termínu pohovoru na +49 (0) 35204 / 5441. Vaše nabídky s podklady posílejte prosím ve formátu PDF e-mailem na info@roitzsch-spedition.de nebo poštou na Richard Roitzsch und Sohn Spedition GmbH, Personalabteilung, Freiberger Straße 61, 01723 Wilsdruff

Geolocation is 51.00348, 13.463870000000043

Firma-Name: Richard Roitzsch und Sohn Spedition GmbHStrasse/Nr.: Freiberger Straße 61PLZ: 01723 Stadt: WilsdruffLand-DE: NěmeckoSaskoUntertitel: Místo výkonu práce: Wilsdruff, Sasko (u Drážďan)Logo: Image: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Základní (A1)Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Úterý, Duben 24, 2018 to Neděle, Červenec 8, 2018Telefon: +49 (0) 172 / 353 13 63 E-Mail: s.roitzsch@roitzsch-spedition.deWebseite: www.roitzsch-spedition.deThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v Sasku pro ženyPráce v DrážďanechFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Doprava, logistika a zásobováníBranže/Profese: ŘidičŘidič cisternových vozůŘidič kamionuAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitouRules-Update Start-Datum erlauben: an

Elektrikář (muž/žena)

Jakou budoucnost by sis chtěl pro sebe vytvořit?
Nabízíme skvělou práci, cool projekty a milé kolegy!

Jsme stabilní, úspěšný a zajištěný podnik s dlouholetou firemní historií v oboru elektrotechnika.
Naše firma byla založena v roce 1938 a je vedena třetí generací.
Pro realizaci našich projektů hledáme angažované a sympatické spolupracovníky se samostatným přístupem k práci a chutí něco dokázat.

• U nás za svou práci získáš respekt a ocenění.
  • Budeš pracovat s nejlepším nástrojovým vybavením, s novými vozidly a milými kolegy a také s potřebnou podporou při plnění zadaných úkolů.
  • U nás Tě očekává adekvátní mzda a vysloveně atraktivní model pracovní doby.

Naše působnost je výhradně regionální a zahrnuje instalaci v budovách v privátním, komerčním a průmyslovém sektoru i vlastní výrobu skříňových rozvaděčů a řídicích jednotek.

Měl bys vlastnit řidičský průkaz a disponovat znalostmi němčiny.

Einenkel EMSR-Technik
Tvá budoucnost, Tvá kariéra, Tvá firma
Přijď k nám!

Rádi Vám zodpovíme případné dotazy.

Geolocation is 50.57398999999999, 13.014189999999985

Firma-Name: Einenkel EMSR-TechnikStrasse/Nr.: Zechenweg 5bPLZ: 09456Stadt: Annaberg-BuchholzLand-DE: SaskoUntertitel: Místo výkonu práce: Annaberg-Buchholz, Sasko (v pohraničí)Logo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Mírně pokročilá (A2)Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Úterý, Duben 24, 2018 to Neděle, Červenec 8, 2018E-Mail: armin.stein@einenkel-emsr.deWebseite: www.einenkel-emsr.deKontaktperson: Armin SteinThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu u hranicPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v Sasku u hranicFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Elektrotechnika a energetikaŘemeslné a manuální práceStavebnictví a realityBranže/Profese: ElektrikářAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitouRules-Update Start-Datum erlauben: an

Praktikumsplätze an der Deutschen Botschaft Prag (in den Referaten Kultur, Wirtschaft und Presse)

Praktikum in der Abteilung Kommunikation & Public Affairs der DTIHK Prag

Kuchař-junior (muž/žena), Schweiz

Pstruží jezero hledá právě TEBE!

Jsme nádherné a okouzlující volnočasové centrum v rekreační oblasti Gstaad – restaurace u jezera, koktejlový bar, hrad jako stvořený pro svatby, ráj rybářů, gstaadský Bike-World Hotel, B&B, motorkářské srazy, místo pro konání akcí, konferenční centrum.

Jsme malý, ale dynamický a inovativní tým, s nímž získáš komplexní pohled na světovou gastronomii a event management. Záleží nám na tom, aby se hosté cítili dobře, naše akce mají zanechat nezapomenutelné vzpomínky a činnost našeho týmu se řídí uvedenými nároky.

Náš kalendář akcí na rok 2018 je plný a my se těšíme na energické, flexibilní posily, ochotné učit se něčemu novému. Staň se součástí našeho stabilního týmu na nádherném místě, jako stvořeném pro pobyty a rekreaci.

Pro letní sezónu 2018 – od dubna do září/října nabízíme atraktivní pracovní a praktikantská místa v oblasti obsluhy à la carte, obsluhy na banketech, v kuchyni i v našem rybářství.

Kuchař-junior (muž/žena)

Jste plně motivovaní, flexibilní a spontánní, máte rádi každodenní kontakt s hosty, se svým okouzlujícím úsměvem zvládnete i hektické situace, cítíte se dobře v sestaveném pracovním týmu a zacházíte s přírodou a světem zvířat s velkým respektem?

Pak bychom se měli co nejdříve poznat! Odpovězte nám, prosím, v angličtině nebo němčině.

Forellensee Gastro AG
Thunstrasse 32, 3770 Zweisimmen/Gstaad, Švýcarsko

E-mail: mue@forellensee.ch
Internet: www.forellensee.ch

Kontaktní osoba: pan Daniel Müller

Geolocation is 46.5656392, 7.376467700000035

Firma-Name: Forellensee Gastro AGStrasse/Nr.: Thunstrasse 32PLZ: 3770 Stadt: ZweisimmenUntertitel: Místo výkonu práce: Zweisimmen, ŠvýcarskoLogo: Image: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Středně pokročilá (B1)Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Pátek, Duben 20, 2018 to Středa, Červenec 4, 2018E-Mail: mue@forellensee.chWebseite: www.forellensee.chKontaktperson: Daniel MüllerThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Cestovní ruch a ubytováníGastronomie a pohostinstvíBranže/Profese: KuchařAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Lehrkraft für Deutsch gesucht, Prag

Für unsere Deutschabteilung suchen wir Lehrkräfte, die in unseren Schul- und Firmenkursen auf allen Niveaustufen unterrichten möchten:

Wir erwarten:
  • abgeschlossenes Hochschulstudium und DaF als Zusatzqualifikation (DaF /Germanistik Studium wäre von Vorteil)
  • Unterrichtserfahrung
  • gute kommunikative und organisatorische Fähigkeiten
Wir bieten:
  • langfristige Zusammenarbeit
  • regelmäßige methodische Rückmeldung
  • systematische Fortbildung
  • Lehrerzimmer, Bibliothek, freier Internetanschluss
Andere Mitteilungen
  • Zusammenarbeit auf "dohoda" (vgl. mit dem Mini-Job in Deutschland) oder "živnostenský list" (Gewerbeschein) list“
  • geeignet auch für Absolventen
  • Arbeitsbeginn nach Vereinbarung

Falls Sie sich angesprochen fühlen, schicken Sie Ihre Bewerbung mit strukturiertem Lebenslauf direkt an:

Karla Psottová
Telefon: +420 261 109 227, +420 725 352 259
E-mail: karla.psottova@akcent.cz
Web: http://akcent.cz/en/career/teachers/daf-lehrkraft/

Geolocation is 50.04630119999999, 14.452816999999982

Firma-Name: AKCENT International House PragueStrasse/Nr.: Bítovská 1245/3PLZ: 140 00Stadt: Praha 4Untertitel: Akcent-Skola Praha sucht schnellstmöglicht eine DaF-LehrkraftLogo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Výborná (C1 + C2)Typ úvazku / Anstellungsart: ExterníDatum: Středa, Duben 18, 2018 to Pondělí, Červenec 2, 2018Telefon: +420 261 109 227, +420 725 352 259E-Mail: karla.psottova@akcent.czWebseite: www.akcent.czKontaktperson: Karla PsottováThemen/témata: Práce v zahraničíFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Vzdělávání a školstvíBranže/Profese: Lektor němčinyAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu určitouLand CZ: Česká republikaHlavní město Praha

Truhlář/ka - Stavební truhlář / stavební truhlářka

Nabídka pracovního místa

Stavební truhlářství a nábytkářství Schlüter & Co Tischlereibetrieb GmbH se sídlem v Berlíně-Lichtenbergu hledá

• truhláře (muže/ženu) nebo
  • stavebního truhláře (muže/ženu).

Vaše úkoly:

• výroba nábytku, dveří, oken a dalších stavebních dílů ze dřeva a dřevomateriálů
  • výroba jednotlivých výrobků podle přání zákazníka
  • instalace Vámi zhotovených stavebních dílů u zákazníka na místě
  • provádění vnitřních úprav a oprav u zákazníků
  • Pracoviště je Berlín a popř. jeho okolí.

Váš profil:

• Máte dokončené vzdělání jako truhlář/ka a řidičský průkaz sk. B.
  • Pracujete samostatně a spolehlivě.
  • Případná a aktuální profesní zkušenost s prací truhláře/ky je žádoucí, ale není nutně podmínkou.

Nabízíme vám:

• pracovní místo na dobu neurčitou na plný úvazek (40 hod./týden)
  • pestrou a mnohotvárnou pracovní náplň
  • příjemnou pracovní atmosféru v motivovaném týmu

Jestliže jsme vzbudili Váš zájem, kontaktujte nás e-mailem (prosím v německém anebo v anglickém jazyce): Buero@schlueterundco.de

Schlüter und Co Tischlereibetrieb GmbH
Graaler Weg 5

Buero@schlueterundco.de
www.schlueterundco.de

Geolocation is 52.565305, 13.487818999999945

Firma-Name: Schlüter und Co Tischlereibetrieb GmbHStrasse/Nr.: Graaler Weg 5PLZ: 13051 Stadt: BerlinLand-DE: NěmeckoBerlínUntertitel: Místo výkonu práce: Berlín a popř. jeho okolíLogo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Středně pokročilá (B1)Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Úterý, Duben 17, 2018 to Neděle, Červenec 1, 2018E-Mail: Buero@schlueterundco.deWebseite: www.schlueterundco.deThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Řemeslné a manuální práceStavebnictví a realityBranže/Profese: NábytkářTruhlářAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Deutschlehrer/-in, Oberwiesenthal

Flying Teachers GmbH, gegründet im Jahr 1997, nimmt einen Spitzenplatz unter den Sprachschulen in Deutschland und in der Schweiz ein. Unser Kompetenzzentrum für Topic Based Learning erstellt innovative und maßgeschneiderte Kurskonzepte, die auf die jeweiligen Kundenbedürfnisse ausgerichtet sind. Bei uns liegt der Fokus auf der berufsbezogenen sprachlichen Qualifizierung.

Derzeit sucht unser Büro in Deutschland qualifizierte Deutschlehrer/innen für den Einsatzort Oberwiesenthal in der Nähe der tschechischen Grenze. Wenn Sie

• Deutsch auf muttersprachlichem Niveau beherrschen
  • Unterrichtserfahrungen mit Deutsch besitzen
  • Interesse an der Erwachsenenbildung habt
  • in Oberwiesenthal und Umgebung wohnen

dann freuen wir uns auf Ihre Bewerbung.

Haben wir Ihr Interesse geweckt? Dann senden Sie uns Ihre aussagekräftigen Unterlagen an flyingteachers-flyn0240@applications.recruiterbox.com

Ihre Ansprechpartnerin:
Frau Harnoor Boparai
Bundesstraße 20
D-20146 Hamburg
Telefon +49(0)40 38082277
Fax: +49(0)40 38082276
office.germany@flyingteachers.com

Flying Teaching® bei Ihnen, bei uns oder wo immer Sie wollen.

Flying Teachers®, Bundesstrasse 20, 20146 Hamburg, www.flyingteachers.de

Geolocation is 50.4186222, 12.969410400000015

Firma-Name: Flying Teachers®Strasse/Nr.: Bundesstraße 20PLZ: 20146 Stadt: HamburgLand-DE: NěmeckoSaskoUntertitel: Einsatzort: Oberwiesenthal in Sachsen, in der Nähe der tschechischen GrenzeLogo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Na úrovni rodilého mluvčíhoDatum: Pondělí, Duben 16, 2018 to Sobota, Červen 30, 2018Telefon: +49(0)40 38082277 E-Mail: office.germany@flyingteachers.comWebseite: www.flyingteachers.deKontaktperson: Frau Harnoor BoparaiThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu u hranicPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v Sasku u hranicPráce v Sasku pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Vzdělávání a školstvíBranže/Profese: Lektor němčinyAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Odborníci v profesích z oborů kovovýroba a elektro + Montéři ocelových konstrukcí a zámečníci pro montáže potrubí

INNOVERSAL Business Solutions GmbH zprostředkuje osobnosti …

Jsme rakouská agentura práce – poskytovatel pracovních sil se sídlem v Linci a pobočkou v Praze a zprostředkováváme nejlepší pracovní místa u renomovaných klientů.

Hledáme …

• Odborníky v profesích z oborů kovovýroba a elektro (muže/ženy)

pro mechanické, popř. montážní práce v EU a po celém světě. Pracovní zkušenosti z průmyslových montáží – především z průmyslových elektromontáží – jsou žádoucí. S výučním listem, dobrými znalostmi němčiny a platným pracovním povolením pro EU. Uvítáme i zaškolené pracovní síly s dokladem o vzdělání.

• Montéry ocelových konstrukcí a zámečníky pro montáže potrubí (m/ž) se svářečským certifikátem

pro průmyslové montáže v EU a po celém světě. Výuční list, platný svářečský certifikát, platné pracovní povolení pro EU a dobré znalosti němčiny vyžadovány.

Odměna podle rakouské kolektivní smlouvy, příplatky možné podle zkušeností a vzdělání. Spolupráce je možná i na samostatné bázi.

Těšíme se na vaše nabídky se životopisem v němčině a kopiemi všech požadovaných podkladů na adrese:

officeCZ@inno-versal.com

Rádi Vám poskytneme informace telefonicky na čísle +43 732 344 800, DW -80, paní Ilijana Bajric.

Geolocation is 48.2645424, 14.34179979999999

Firma-Name: INNOVERSAL Business Solutions GmbHStrasse/Nr.: Lunzerstraße 64PLZ: 4031 Stadt: LinzLand-AT: RakouskoHorní RakouskoUntertitel: pro montážní práce v EU a po celém světěLogo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Dobrá (B2)Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Čtvrtek, Duben 12, 2018 to Čtvrtek, Červenec 12, 2018Telefon: +43 732 344 800E-Mail: officeCZ@inno-versal.comWebseite: www.inno-versal.comKontaktperson: Ilijana BajricThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu u hranicPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v Německu s ubytovánímPráce v Německu přes agenturuPráce v Rakousku s ubytovánímPráce v Rakousku u hranicPráce v Rakousku pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Elektrotechnika a energetikaŘemeslné a manuální práceStavebnictví a realityStrojírenstvíVýroba a průmyslBranže/Profese: ElektrikářMontérSvářečZámečníkObráběč kovůStrojní zámečníkAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Řidič/ka kamionů

Pro nás team hledáme posilu, nástup možné ihned, pro pozici:

Řidič/ka kamionů

pro přepravu na krátké vzdálenosti a dálkovou přepravu

Požadavky:
- řidičský průkaz skupiny C+E
- dobrá znalost německeho jazyka podmínkou

Nabízíme:
- plat podle kolektivní smlouvy + nadčasy + diety (vč. jednorázových příspěvků: "Urlaubsgeld" + "Weihnachtsgeld")

Vaš životopis, prosím, zašlete v německém jazyce na:

MACHL Spedition GmbH
Nußbaum 19
A-4924 Waldzell
Tel.: 0043/7754/2354-0 / Fax 2354-85
Mail: office@machl.com

Další informace: www.machl.com

Geolocation is 48.1053577, 13.39094799999998

Firma-Name: MACHL Spedition GmbHStrasse/Nr.: Nußbaum 19PLZ: 4924 Stadt: WaldzellLand-AT: RakouskoHorní RakouskoUntertitel: Místo výkonu práce: RakouskoLogo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Středně pokročilá (B1)Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Středa, Duben 4, 2018 to Pondělí, Červen 18, 2018Telefon: 0043/7754/2354-0E-Mail: office@machl.comWebseite: www.machl.comKontaktperson: MACHL Spedition GmbHThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Rakousku pro ženyBranže/Kategorie: Doprava, logistika a zásobováníBranže/Profese: ŘidičŘidič kamionuAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Test subscription mail

sfssfs

Firma-Name: testLand-AT: TyrolskoUntertitel: ssfJazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Anglický jazykTyp úvazku / Anstellungsart: Au-pairDatum: Čtvrtek, Březen 22, 2018 to Úterý, Červen 5, 2018Themen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: NeBranže/Profese: NákupAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Key Account Manager Industrielacke (m/w)

Karrierechance

Unser Auftraggeber, ein mittelständischer, erfolgreicher europäischer Lackhersteller, baut sein Vertriebsteam in Tschechien weiter aus und sucht SIE als

Key Account Manager Industrielacke (m/w)

Schwerpunkt Ihrer Aufgabe ist die Betreuung der Kunden im Schienenverkehr und der weitere Ausbau dieses Segmentes sowie der Bereiche Automotive und Industrielacke.

Tatkräftige Unterstützung erhalten Sie durch einen Anwendungstechniker und eine Assistentin, welche Sie als Vorgesetzter führen. Sie verfügen über eine technische oder kaufmännische Ausbildung oder ein entsprechendes Studium und bringen Vertriebserfahrung aus dem Lackbereich mit. Gute Kommunikationsfähigkeiten, eine engagierte und kundenorientierte Arbeitsweise und Argumentationsstärke zeichnen Sie aus. Neben Tschechisch sprechen Sie Englisch und/oder Deutsch auf einem verhandlungsfähigen Level.

Neben einer langfristig angelegten Tätigkeit bietet Ihnen unser Klient eine interessante und abwechslungsreiche Aufgabe sowie eigenverantwortlichen Freiraum mit Entscheidungskompetenz. Zudem genießen Sie die Vorzüge des Arbeitens vom Home Office aus in attraktiver Kombination mit einem ausgewogenen Anteil an Reisetätigkeit, der es Ihnen ermöglicht, Ihre Kunden optimal zu betreuen.

Möchten Sie diese Herausforderung annehmen? Gerne beantworten wir Ihre Fragen neben den normalen Geschäftszeiten auch montags und dienstags von 14-21 Uhr unter +49 2252 9439-13. Ihre Bewerbung mit tabell. Lebenslauf senden Sie bitte unter Angabe der Kennziffer 28004 an Herrn Michael Pollok oder Herrn Thomas Aust, mp@secon-personalberatung.com. Wir freuen uns auf ein Gespräch mit Ihnen und sichern Ihnen bereits jetzt absolute Diskretion zu.

Personal- und Vertriebs-Consulting GmbH
Lerchenweg 6 + 8
D - 53909 Zülpich

info@secon-personalberatung.com
www.secon-personalberatung.com

Telefax: +49 (0)2252 5776

Geolocation is 50.67081, 6.6918399999999565

Firma-Name: SECON Personal- und Vertriebs-Consulting GmbHStrasse/Nr.: Lerchenweg 6 + 8PLZ: 53909 Stadt: ZülpichUntertitel: Arbeitsort: TschechienLogo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Dobrá (B2)Anglický jazyk - Dobrá (B2)Český jazyk - Na úrovni rodilého mluvčíhoTyp úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Středa, Březen 21, 2018 to Pondělí, Červen 4, 2018Telefon: +49 2252 9439-13E-Mail: mp@secon-personalberatung.comWebseite: www.secon-personalberatung.comKontaktperson: Michael Pollok / Thomas AustThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: Auto - motoProdej a obchodStrojírenstvíBranže/Profese: Key Account ManagerAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitouLand CZ: Česká republikaHlavní město PrahaStředočeský kraj

Německy hovořící lékárník/lékárnice

Hledáme

lékárníka či lékárnici hovořící německy

na plný nebo částečný úvazek.

• Pracoviště je ve městě Plauen (Plavno – SRN, Sasko).
  • Jsme veřejná lékárna s přátelským týmem, flexibilní pracovní dobou a nadtarifní mzdou.

Kontakt: Neue Schloß-Apotheke
Heike Seidel (majitelka)
Klosterstr. 4
08523 Plauen
heikeseidel3@aol.com

Geolocation is 50.4952374, 12.137506499999972

Firma-Name: Neue Schloß-ApothekeStrasse/Nr.: Klosterstraße 4PLZ: 08523 Stadt: PlauenLand-DE: NěmeckoSaskoUntertitel: Místo výkonu práce: Plauen, Sasko (v pohraničí)Logo: Jazykové znalosti / Sprachkenntnisse: Německý jazyk - Dobrá (B2)Typ úvazku / Anstellungsart: NezáležíDatum: Úterý, Březen 20, 2018 to Neděle, Červen 3, 2018E-Mail: heikeseidel3@aol.comWebseite: www.neue-schloss-apotheke-plauen.deKontaktperson: Heike Seidel Themen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu u hranicPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v Sasku u hranicPráce v Sasku pro ženyFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Kategorie: FarmacieZdravotnictví a sociální péčeBranže/Profese: LékárníkAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Hledáme: Pracovníky do výroby / Pomocné síly do výroby / Dělníky / Mechaniky / Elektroniky / Řidiče vysokozdvižných voziků

S T R A U B I N G – D E G G E N D O R F  ­–  P A S S A U Chcete změnu?
Přijďte k nám, kontaktujte opTEAMum!

opTEAMum nabízí zajímavá a rozmanitá zaměstnání u renomovaných partnerských společností v oblasti Straubing–Deggendorf–Passau–Dingolfing.

U nás udává tón TEAM!

Hledáme:

• pracovníky do výroby (muže/ženy) v automobilovém průmyslu
  • pomocné síly do výroby (m/ž) – textilní produkce
  • kvalifikované dělníky (m/ž)
  • průmyslové mechaniky (m/ž)
  • elektroniky (m/ž)
  • řidiče vysokozdvižných vozíků (m/ž)

Nabízíme:

• možnosti dalšího rozšíření kvalifikace
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost spolujízdy nebo výhodné a dobré možnosti ubytování
  • nadtarifní plat vč. jízdného nebo diet
  • zvláštní prémie, např. 100,00 EUR náborový příspěvek

Jsme odrazovým můstkem k trvalému pracovnímu poměru, zavolejte nám nebo nám pošlete životopis e-mailem. Těšíme se na Vás!

opTEAMum
Personaldienstleistungen GmbH
www.optTEAMum-gmbh.de
Tel.: +49 94 21/96 22 29-0
E-mail: info@opTEAMum-gmbh.de

Geolocation is 48.8816407, 12.56407349999995

Firma-Name: opTEAMum Personaldienstleistungen GmbHStrasse/Nr.: Am Essigberg 3PLZ: 94315Stadt: StraubingLand-DE: NěmeckoBavorskoUntertitel: Místo výkonu práce: BavorskoLogo: Typ úvazku / Anstellungsart: Plný úvazekDatum: Úterý, Březen 20, 2018 to Neděle, Červen 3, 2018Telefon: +49 94 21/96 22 29-0 E-Mail: info@opTEAMum-gmbh.deWebseite: www.opteamum.deThemen/témata: Práce v zahraničíPráce v zahraničí pro ženyPráce v Německu pro ČechyPráce v Německu u hranicPráce v Německu ihnedPráce v Německu pro ženyPráce v Německu "ve fabrice"Práce v Německu s ubytovánímPráce v Německu přes agenturuPráce v Bavorsku u hranicPráce v Bavorsku pro ženyPráce v Bavorsku "ve fabrice"Práce v Bavorsku s ubytovánímFirmenkontakt-Formanzeige: AnoBranže/Profese: Řidič vysokozdvižného vozíkuElektrikářMechanikDělník ve výroběAddThis: Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Hledáme: Zemědělce / Pekaře / Řezníka / Sýraře / Pomocníka v zemědělství / Dojiče / Zahradníka

Zemědělská usedlost Kreischa

Pro naši zemědělskou usedlost, kterou zodpovědně, s ohledem na zdraví přírody, s respektem a láskou k ní a k našim zvířatům budujeme ve smyslu udržitelného hospodaření do podoby „prohlídkového a zážitkového statku“, hledáme spolupracovníky, kteří by náš projekt chtěli podporovat a vést kupředu, kteří se nebojí kráčet po nových, nevyšlapaných cestách a kteří chtějí kreativním a pohotovým způsobem sledovat tento společný cíl.

Nehledáme pouze:
  • zemědělce
  • pekaře (může být i manželský pár)
  • řezníka
  • sýraře
  • pomocníka v zemědělství
  • dojiče/chovatele zvěře
  • zemědělské pracovnice (zahradnictví zaměřené na pěstování ovoce, koření a zeleniny, moštárna)
  • zahradníka/pečovatele o krajinu

ale hledáme VÁS, kteří milují to, co dělají a kteří své povolání chápou jako umění a řemeslo. Hodí se tento popis k Vám? Tak buďte u toho a přihlašte se. Těšíme se na Vás!

O všechny pozice se mohou ucházet muži i ženy. Je možné se přihlásit na plný či částečný úvazek či jako brigádník. Základní znalost němčiny podmínkou.

Nabízíme Vám:
  • podnikové pojištění
  • zlevněné jízdné na hromadnou dopravu
  • min. 28 dní dovolené za kalendářní rok
  • podnikovou penzi s účastí ze strany zaměstnavatele
  • atraktivní sportovní nabídky
  • podporu při zdravotní prevenci
  • možnost přespávání

Nabídky, prosím v německém jazyce, zasílejte e-mailem na:

Landwirtschaft Kreischa Rudolf Presl Co. KG
     Saidaer Strasse 1, 01731 Kreischa,
     info@landwirtschaft-kreischa.de