Využívejte výhod nezávislého finančního poradce

Zadavatel: Wobsah s.r.o. | 9.9.2014 | Finance, ekonomika

Praha (Pressweb) - Stalo se vám někdy, že jste potřebovali využít plnění pojistné smlouvy? Mnoho lidí si uzavírá pojištění, ale k samotnému plnění nikdy nedojde. Pokud ale taková situace nastane, pojišťovny mají poměrně rozsáhlý seznam podmínek, které musí být splněny, aby klient ze své pojistky získal to, co si zaslouží.

Poradci pomáhají v boji proti pojišťovnám

Celý proces potom velkou většinu odradí. Přitom na řešení nemusíte být sami. Finanční poradce, pojišťovací makléř a další termíny, mají v Česku sice s pošramocenou pověst, ale přitom již více než deset let zde existují solidní firmy, které si na své pověsti zakládají.

Jednou z nich je společnost IMG a.s. Ta je zde od roku 1995, působí i na Slovensku a je součástí největší světové sítě nezávislých pojišťovacích makléřů. Je také členem AČPM, což je Asociace českých pojišťovacích makléřů a členství je další známkou kvality služeb společnosti IMG a.s.

Poradci jsou nezávislí

Ať již se zajímáte o pojištění osob, majetku, havarijní nebo úrazové pojištění, ale i stavební spoření a další produkty, můžete vše řešit na jediném místě. Protože finanční makléři nejsou závislí na jediném finančním ústavu, vždy vám doporučí produkt, který je v daný moment pro vás nejvýhodnější.

Řešení konkrétního případu

Představte si situaci, kdy vám zavolají ze školy či školky, že váš vzorný potomek rozbil okno. Říkáte si, že to je přesně ten případ, na který se vztahuje pojištění odpovědnosti, a obrátíte se na pojišťovnu s tím, že to bude rychlý proces.

Odpověď pojišťovny je ale tento seznam informací, které máte doplnit:

  1. přesný rozsah poškození (např. malby, rozsah poškození stropu, stěn v m2, celková plocha stropu, stěn délka x šířka, resp. délka x výška)

  2. číslo účtu poškozeného / adresa poškozeného pro zaslání pojistného plnění (pokud bude uvedeno číslo účtu nebo adresa pojištěného, žádáme dodání dokladu o úhradě škody poškozenému)

  3. písemné a vlastnoručně podepsané uplatnění nároku na náhradu škody poškozeným po pojištěném včetně uvedení důvodu a výše požadované náhrady

  4. písemné a vlastnoručně podepsané vyjádření pojištěného ke škodě způsobené poškozenému včetně popisu příčiny škody a rozsahu poškození (co porušil, co zanedbal)

  5. vyjádření vztahu pojištěného k poškozenému (např. uvedení příbuzenského vztahu, společná domácnost atd.)

  6. čestné prohlášení poškozeného, že škodu neuplatnil a neuplatní z jiného druhu pojištění u jiného pojistitele

  7. sdělení věku dítěte, které způsobilo škodu a kdo vykonával jeho dozor (jmenovitě i s uvedením vztahu k dítěti)

  8. faktura za opravu, případně cenové nabídky s položkovým soupisem prací a uvedením měrných jednotek, výměr a jednotkových cen

  9. vlastní fotodokumentace vzniklé škody

Po prostudování si většina z nás řekne, že to za 750 Kč prostě nestojí. Někteří si ale dají tu práci a věnují několik hodin zajištění všeho potřebného. Výsledkem ale je, že se věc postoupí dalšímu oddělení, což je tzv. likvidátor.

Jeho odpověď je však nečekaná: Vážený pane/ paní, k žádosti o vyjádření ke škodě uvádíme, že podle dokladů v současné době předaných, je Vámi nahlášená škoda z pojištění odpovědnosti nelikvidní. Za dítě je totiž zodpovědný dozor.

A nyní se zamyslete vy, kolik času ušetříte, pokud řešení pojistných událostí svěříte do rukou profesionála.

 

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.