Jeden inzerát může oslovit až 2 000 000 potencionálních zákazníků měsíčně! Jak?

Pro inzerenty je rozhodující, kde svou nabídku vystaví. Jedno místo nabízí možnost oslovit až 2 000 000 zákazníků měsíčně, což je obrovská konkurenční výhoda. Jak funguje?
Zadavatel: Wobsah s.r.o. | 8.9.2014 | Obchod, e-commerce

Jedno místo pro kvalitní inzerci stačí

Praha (Pressweb) - Inzertních portálů je na internetu jako hub po dešti, ne všechny ale mohou nabídnout stejně kvalitní službu. Pokud chce člověk inzerát podat, musí dobře vybrat. Smysl má inzerovat jen na portálech s návštěvností. Dobrou zprávou pro všechny jednotlivce i firmy je, že existuje jedno místo, které nad ostatními vyniká. Je jím inzertní portál megainzerce.cz, který má stabilně vysokou návštěvnost – až 500 000 návštěvníků měsíčně. Megainzerce.cz je navíc propojena s dalšími podobnými inzertními portály a je velice dobře optimalizována pro vyhledávače včetně konkrétních inzerátů. Firmy i jednotlivci tedy mohou jedním inzerátem oslovit až 2 000 000 zákazníků! Všechny inzeráty jsou zveřejňovány okamžitě.

Služba je zdarma, platí se pouze za zvýhodnění

Inzerát je možné podat zdarma. Příjemné je, že portál nabízí přehledně řazené kategorie, takže každý inzerát je lehce dohledatelný. Zboží i služby je možné vyhledávat i podle místa – stačí kliknout na mapu. Je možné zde inzerovat nové věci včetně služeb a funguje zde také bazar. Pokud chce uživatel inzerovat ještě efektivněji, může si zaplatit speciální VIP tarif (stojí pouhých 100 Kč měsíčně). V rámci tarifu získá prémiové služby jako odkaz na www stránky, export na partnerské portály, zobrazení inzerátu na hlavní straně, možnost hromadného vkládání inzerátů i podrobné statistiky inzerátů. Inzerent může zvolit také tarif Inzeruj výhodně (za 20 Kč měsíčně) k němu získá jako bonus topování a zvýraznění inzerátu na 3 dny zdarma.

Inzerce zdarma je služba, která nemá svým dosahem v prostředí českého internetu konkurenci!

 

Témata: megainzerce.cz | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.