Když chce být firma vidět, musí zvolit potisk! Jaké jsou možnosti?

Konkurenční boj je obrovský. Ten, kdo se chce prosadit, musí nad ostatními vynikat kvalitou služeb či nabízeného zboží a současně musí být mezi ostatními na první pohled vidět.
Zadavatel: Wobsah s.r.o. | 8.9.2014 | Média, marketing

Praha (Pressweb) - Firmy na sebe mohou upozorňovat celou řadou způsobů. I zde ale současně platí, že jednoduchost přináší největší efekt. Není nic jednoduššího, než vsadit na potisk. Možností je více...

Sjednocený design musí být vidět všude

Pravda je, že málokdo si pamatuje název firmy. Většina lidí identifikuje firmu na základě její vizualizace, a právě tímto směrem by se měla ubírat propagace. Firmy by měly své logo dostat všem na oči – musí být na všem krásně vidět.

Co by měly firmy mít?

Důležité je rozhodnout, na kterých věcech se potisk objeví. Pokud firma propaguje přímo na veřejnosti (roznos letáků na ulici, veletrhy apod.), nesmí chybět vizualizace na oblečení. Potisky je možné umístit na trička, mikiny i bundy. Je možné si nechat vyrobit i speciální nášivky, tašky, vlaječky atd. V případě veletrhů či prodejních trhů je třeba vlastnit stan či altán s výrazným potiskem, který zákazníky přiláká. Důležitá jsou i firemní auta. Potisk na nich musí upoutat. S polepem na autě bude firma vidět všude.

Provedení je hračka

S vytvořením potisků není radno otálet. Platí, že kdo je lépe vidět, ten u zákazníků boduje. Dobrou zprávou je, že potisk nemusí být drahou záležitostí. Na provádění potisků na trička i na auta se specializuje společnost K+L s.r.o., která sídlí v Brně. Potisk triček je možný na světlý i tmavý textil z přírodních i umělých materiálů. Formát možného potisku je maximálně 30x50 cm, což je pro propagační účely ideální. Služeb mohou využít firmy i jednotlivci. Firma nabízí špičkové zpracování a také odbornou pomoc při výběru designu potisku. K+L s.r.o. se zabývá i digitálním tiskem, ofsetovým tiskem a sítotiskem. Proč se spojit právě s touto firmou? Důvodu stačí dva – prvotřídní kvalita a super nízká cena.  

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.