Lego příběh: Dokonalý product placement

Zadavatel: Wobsah s.r.o. | 6.5.2014 | Média, marketing

Praha (Pressweb) - Běžní filmoví diváci nevnímají, kolik produktů se jim skrze stříbrné plátno nabízí. Nejde o reklamy před filmem, které jsou už stejně neúčinné jako televizní reklama ohraničená jasnými předěly, a to navíc ve chvílích, které jsou ve filmu nejnapínavější. Obvykle jsou tyto reklamy ukřičené a nezřídka kdy člověk před televizí sahá po ovladači, aby přepnul nebo sdělení alespoň ztlumil. Kolik však produktů naleznete v amerických filmech? Stačí například přehlídka luxusního zboží ve filmu Vlk z Wall Street. Divák si tak nevědomky připomene řadu značek, jejichž pořízení není pro ty movitější větší problém. Častokrát je film provázen i řadou reklamních předmětů, které se váží přímo k němu. Co kdyby to však bylo úplně naopak? Kdyby film daný produkt pouze podprahově nepropagoval, ale byl jím přímo inspirován a celý film byl o něm?

Lego příběh - film, který prodává

Přesně z takové úvahy vycházeli tvůrci filmu Lego příběh. Čtenář se sám může přesvědčit už jen na traileru filmu, kolik z postaviček stavebnice Lego v něm najde. Že si s některou v dětství hrál? A nepořídil by si některou z nových sad svým současným či budoucím ratolestem? Rozhodně po návštěvě filmu nebo jeho zhlédnutí doma bude vybaven dostatkem informací o současných trendech Lego stavebnic. Pro ujištění, že tomu tak je, stačí výprava do nejbližšího hračkářství. Tvůrcům se podařil dokonalý product placement – předváděcí akce Lega, na kterou filmoví diváci zaplatí vstupné. A to navíc s vtipným parodickým příběhem, který nikoho neurazí a užije si při tom spoustu zábavy. S velkou pravděpodobností pak zamíří dříve či později pro svou další stavebnici Lega, ať je už malý či dospělí.

Nejde ani tolik o to, kolik film Lego příběh vydělá na vstupném a prodeji kopií, ale kolik skutečného Lega prodá a na ta čísla si ještě musíme počkat.

Témata: Lego příběh, product placement

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.