Fotografie, která dokáže zvýšit prestiž e-shopu

Zadavatel: Wobsah s.r.o. | 5.8.2014 | Obchod, e-commerce

Praha (Pressweb) - Inovativní vzhled, příjemné uživatelské prostřední, možnost prohlédnout si zboží detailně, to jsou základní atributy, podle kterých se zákazník rozhoduje či zboží v e-shopu koupí, nebo bude hledat u konkurence. Provozovatelé internetových obchodů si musí uvědomit, že jim chybí přímý kontakt se zákazníky. V obyčejných obchodech je to šikovná prodavačka. V internetovém prostředí se musí hledat prostředky jiné. Vše je naštěstí nahraditelné. Na trhu se objevil nový nástroj – inovativní způsob zobrazení zboží - Fotografie 360!

Zákazník má možnost vidět více

Fotografie 360 je nový způsob prezentace zboží, který je určený pro e-shopy. Je ve své podstatě jednoduchým nástrojem, který zpříjemňuje nakupování. Jedná se o nový způsob zobrazení zboží. Předmět je nafocen ze všech jeho stran. Každý produkt je složen z nejméně z 36 fotografií. Díky speciální aplikaci je vytvořen panoramatický pohled. Jeho ovládání je plynulé a zákazník si může regulovat rychlost otáčení produktu a zastavit ho v jakémkoliv úhlu, což je pro něho velice příjemné. Možné je také zvětšení, takže jsou skvěle viditelné všechny detaily. Foto 360 vlastně vzbuzuje dojem, že si zákazník prohlíží zboží přímo – jako je tomu při nákupu v běžných obchodech. Na fotografie je také možné umístit Hotspoty – tedy nejvíce důležitá místa a vložit na ně text či přímý odkaz ke koupi.

Ještě více výhod

Díky tomuto unikátnímu systému se nejen změní tvář e-shopů, ale je to i možnost, jak se „zalíbit“ vyhledavačům. Lidé totiž na daných stránkách tráví více času, čímž se stránky stávají atraktivnější a tak mohou postupně stoupat na přední příčky v seznamech vyhledávání.

Čím více, tím nižší cena

Revoluční fotografie 360 je možné objednat na zbozi360.cz. Nákup zpříjemňuje fakt, že čím více produktů je objednáno, tím nižší je cena za kus.

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.