Důvody, díky nimž můžete věřit autobazarům

Zadavatel: MediaUp Agency s.r.o. | 30.10.2020 | Auto-moto, logistika

I když spousta lidí autobazarům po zkušenostech z minulosti moc nevěří, tak se dnes vrací stále více zákazníků a zjišťují, že se časy změnily a nákup v autobazaru je současně jedna z nejlepších možností, jak ušetřit spoustu peněz a zároveň získat nový a kvalitní majetek.

Konkurenční prostředí je velké, autobazar potřebuje zazářit

Jedním z důvodů je například zvětšující se konkurenční prostředí, které zkrátka nenechává nic náhodě. Autobazary tak potřebují doslova zazářit, aby v konkurenci dokázaly obstát. I bez pravidelných zákazníků je totiž síla hodnocení pomocí médií a sociálních sítí opravdu velká. Je jedno, zdali se jedná o menší autobazary jako prima-auto.cz či o celé řetězce. Vždy je potřeba působit na klienty dobře a v této válce dokáží prodejci vystupovat velice dobře a profesionálně.

Autobazar nyní musí automobily prověřovat

Dříve existovalo reálné riziko, že při návštěvě autobazaru zakoupíte auto se špatnou minulostí a u dveří vám zaklepe policie s informací o zabavení odcizeného či stíhaného vozu. V dnešní době se to ale nestává. Proč? Důvodem je zvýšený nárok na bezpečnost odkupu vozidel na samotné autobazary. V případě, že autobazar odkupuje použité vozidlo, tak mu je uložena povinnost zároveň prověřit na základě dostupných informací vůz a případně nahlásit, pokud by šlo o automobil se špatnou minulostí.  Pokud pak majitel autobazaru tuto povinnost zanedbá a auto vám bude zabaveno, tak veškerá finanční i právní zodpovědnost padá na hlavu autobazaru. Zákazníci jsou touto zákonnou změnou velice dobře ochráněni před nepříjemnými situacemi.

Unikátní identifikátory motorů

Motorové součástky mají již dlouhou řadu let unikátní identifikátory v podobě výrobního čísla. Díky nim dokáže jak technik autobazaru, tak i zákazník odhalit, pokud byly některé zásadní součásti měněny a díky tomu tak může předejít nepříjemnostem jako je například nákup bouraného vozu, který byl bez nadsázky „slepený“ ze všeho co se tehdejšímu majiteli dostalo pod ruce.

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

MediaUp Agency s.r.o.

U Pramenu 2484
440 01 Louny
Kontaktní osoba: Bc. Petra Houdová
info@mediaup.cz
+420 703 355 822
Jsme digitální agentura nabízející full-service pro Váš business na internetu. Specializujeme se na SEO optimalizace, PR, PPC a Social marketing.
MediaUp Agency s.r.o.
U Pramenu 2484
440 01 Louny
Česká republika
info@mediaup.cz
Tel: +420 737 393 667