Využití reklamních poutačů

Zadavatel: PSHK s.r.o. | 30.9.2014 | Média, marketing

Hradec Králové (Pressweb) - Reklamní poutače dokáží přitáhnout pozornost a pro svou reklamu by je rozhodně měla zvážit každá firma. Reklamní poutače mají různorodé využití, jelikož je možné na ně umístit vnitřní i venkovní reklamu. Nachází se tak v centrech měst i mimo obydlené lokality a stejně tak na ně narazíte i přímo v obchodních centrech a na dalších podobných místech.

Kvalitní reklamní poutače vám přináší marketingová agentura BON Media, se kterou můžete svůj byznys propagovat opravdu efektivně. Můžete si zde vybrat reklamní poutač podle svých představ. U této agentury navíc máte jistotu originality a jako reklamní poutač může posloužit třeba vozíček nebo walkingboardista.

Více informací o této formě propagace najdete na webových stránkách agentury, konkrétně na www.pronajemlidi.cz, kde jsou pro vás připraveny i ukázky již realizovaných kampaní. Jedná se o originální přístup k venkovní reklamě, který zkrátka musíte vyzkoušet, často navíc jen s minimálními náklady.

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

PSHK s.r.o.

Pavla Hanuše 300/1
500 02 Hradec Králové
Kontaktní osoba: Zdeněk Hrubý
Jednatel
hruby@pshk.cz
+420 776 525 452
Obrázek uživatele PSHK
Provádíme SEO pro vyhledávače, nabízíme služby v oblasti internetového marketingu, vedení PPC kampaní. Tvoříme webové stránky a e-shopy.
PSHK s.r.o.
Pavla Hanuše 300/1
500 02 Hradec Králové
Česká republika
info@pshk.cz
Tel: +420 491 110 854