Automaty v hotelech zpříjemňují život introvertům i ostříleným cestovatelům

Zadavatel: e.vox, spol. s r. o. | 30.6.2021 | Cestování, gastronomie

Praha (Pressweb) - 30. 6. 2021: Lepší služby fungující čtyřiadvacet hodin denně a ekonomicky efektivnější provoz jsou sice hlavním cílem současného trendu automatizace v hotelnictví. Z jeho zavádění ale těží i hosté, pro které je díky tomu pobyt příjemnější.

„Samoobslužný provoz vítají hlavně lidé, kteří hodně cestují a neradi ztrácejí čas,“ říká Petr Chmelař, facility manager největší české hotelové sítě CPI Hotels. „A i když to nebylo mezi původními důvody automatizace, spokojenost přináší i introvertním zákazníkům, kteří zrovna dvakrát nevyhledávají kontakt s personálem,“ dodává Petr Chmelař.

Automatizace provozu je podle Petra Chmelaře velký trend současného hotelnictví na celém světě. Skupina CPI Hotels se do nasazení technologií pustila ještě v době před koronavirovou pandemií.

Výhodou automatů je, že fungují nepřetržitě, za svoji práci ale nevyžadují výplatu. Stroje nahrazují nejenom minibary na pokojích, ale zajišťují i odbavení příchozích a odjíždějících hostů nebo prostřednictvím specializované aplikace v televizi nabízejí zákazníkům využití dalších služeb.

„V konceptu ‚barcepce‘ spojujeme služby recepce, lobby baru i menšího obchodu tak, aby host dostal všechno, co potřebuje, bez závislosti na obsluze,“ vysvětluje Petr Chmelař. Zatím ale hotely nepočítají s výhradně samoobslužným provozem.

Zahraniční klienti jsou prý s bezobslužnými hotely naprosto spokojení, mezi Čechy se občas najde někdo, komu to úplně nesedí. „Recepční a další personál je hostům vždycky k dispozici,“ ujišťuje manažer.

Dodavatelem automatů je česká firma Primo, která do sítě CPI Hotels dodala už deset strojů a další desítku čeká instalace. „Průkopnický přístup CPI Hotels je pro nás skvělou vizitkou, o využití automatů se zajímají i další hoteliéři,“ říká Michal Micka, ředitel společnosti.

Automaty mimo jiného brání šíření pandemie: CPI Hotels používá pouze bezkontaktní stroje umožňující platbu kartou. „Koronavirus rozhodně zavádění automatů urychlil,“ potvrzuje Petr Chmelař.

Unikátem již instalovaných mašin je integrovaná čtečka věku, která umožňuje prodávat regulované produkty jen dospělým zákazníkům. „Na rozdíl od jiných řešení tyto automaty umožňují definovat jednotlivé prodejní sloty ‒ stroj tak pozná, u kterého zboží je nutné ověřit věk a které může prodat komukoli,“ uzavírá Michal Micka, šéf dodavatelské firmy Primo.

„Jdou dobrou cestou. Automaty ušetří pracovní sílu, hosté ale budou mít nabídku nápojů a občerstvení poblíž svého pokoje. Je to řešení, které se bude ve velkých hotelech objevovat čím dál víc,“ míní Petra Gryczová, konzultantka z oboru hotelnictví.

::

Akciová společnost Primo je předním českým specialistou na vendingové automaty. Kromě jejich prodeje poskytuje i předprodejní poradenství, zajišťuje instalaci automatů včetně záručního a pozáručního servisu. Kromě segmentu automatických kávovarů pro hotely, restaurace, kavárny a firemní kanceláře se nově prosazuje jako dodavatel prodejních a výdejních automatů v mnoha obchodních odvětvích. Více informací najdete na www.primo.cz.

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

e.vox, spol. s r. o.

Slavíkova 3
120 00 Praha 2 - Vinohrady
Kontaktní osoba: Zdeněk Fekar
mediální poradce
zdenek@evox.space
+420 775 599 024
Obrázek uživatele e.vox
Poskytujeme služby v oboru marketingových komunikací, zejména poradenství v oblasti public relations. Tiskové zprávy, letáky, inzeráty, komunikace se zákazníky, video nebo prezentace na facebooku a jiných sociálních médiích? Cokoli potřebujete, neváhejte a ozvěte se.
e.vox, spol. s r. o.
Slavíkova 3
120 00 Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
flotila@evox.space
Tel: +420 775 599 024