Dvojí ocenění pro společnost Essity na veletrhu v Miláně

Zadavatel: Foxhunter s.r.o. | 27.3.2019 | Průmysl, energetika

Značka Tork, člen skupiny Essity, získala ocenění Tissue World Awardza nejlepší marketingovou strategii a papírenský výrobní závod Essity v italském městě Lucca byl oceněn za úsporu energie a získal cenu Most Energy Aware Mill. Ceny byly vyhlášeny 25. března 2019 na mezinárodním veletrhu výrobců papírenského zboží Tissue World Milan, který je největším svého druhu na světě.

Kampaň Take Back the Lunch Break, kterou vedla značka Tork jako výrobce produktů profesionální hygieny, získala cenu za nejlepší marketingovou strategii. Kampaň probíhala v Severní Americe a měla za cíl osvětu a změnu přístupu k nevyřčeným pravdám a obavám, které souvisejí s přestávkami na oběd a s tím, jaký mají obědové pauzy dopad na produktivitu práce. Značka Tork získala toto ocenění již druhý rok po sobě; v loňském ročníku to bylo za systém na sebe navazujících ručníků Tork PeakServe™.

„Veletrh Tissue World v Miláně se letos soustředil na trvalou udržitelnost. Skupina Essity svými výsledky dokázala prvenství v této oblasti. K oběma cenám jim blahopřejeme a doufáme, že se stanou inspirací pro všechny v papírenském průmyslu, aby se i pro ně stala udržitelnost v budoucnu prioritou,“ říká Agnes Gehot, Deputy Event Director ze společnosti Tissue World & Asian Paper.

Kampaň Take Back the Lunch Breakvyšla ze dvou severoamerických obchodních trendů: lidé chodili čím dál méně do restaurací na obědy, čímž se restauracím snižovaly příjmy, a k tomu si lidé pracující v kancelářích čím dál méně často vyhrazovali čas na oběd (anebo měli obědové pauzy velmi krátké). Společnost Essity provedla národní průzkum po celé Severní Americe, aby zjistila, jak se pracující lidé stavějí k přestávkám na oběd a jak to ovlivňuje jejich produktivitu a spokojenost v práci. Údaje z průzkumu ukázaly, že přestávky na oběd jsou pro zaměstnance přínosné, a to jak z pohledu produktivity práce, tak i spokojenosti v zaměstnání. 

„Naše značka Tork se zavázala, že bude svým zákazníkům pomáhat myslet dopředu, zatímco se zákazník soustředí na svůj byznys. Tato kampaň přinesla důležitý vhled do dvou segmentů, kde máme zákazníky – kanceláře a restaurace. Nepochybně to pomohlo zvýšit produktivitu na pracovišti a navíc se zvýšila návštěvnost v místních restauracích,“ říká Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager společnosti Tork.

Papírenský výrobní závod v italském městě Lucca získal cenu za nejlepší výsledky v oblasti úspory energie. Porota ocenila rozsáhlý program na úsporu energií, který se 

vyznačuje zejména zapojením všech zaměstnanců závodu, programem na změnu myšlení a přístupu během výroby, strategií dlouhodobého snižování CO2a odhodláním dosáhnout nejvyšších úrovní certifikace a akreditace v oblasti dlouhodobé udržitelnosti.

 

Další informace poskytne:         

Petra Biache

Tork PR & Communication

+420 739 719 016

petra.biache@foxhunter.cz

 

Tork®
Značka Tork nabízí produkty a služby profesionální hygieny zákazníkům po celém světě, od restaurací a zdravotnických zařízení po kanceláře, školy a průmysl. Mezi naše výrobky patří dávkovače, papírové ručníky, toaletní papír, mýdlo, ubrousky, papírové utěrky, ale také softwarová řešení pro úklid na základě analýzy a vyhodnocení dat. Tork se stal lídrem na trhu díky svým odborným znalostem v oblasti hygieny, funkčnímu designu a udržitelnosti. Tork je globální značka společnosti Essity a je oddaným partnerem zákazníků ve více než 110 zemích. Čerstvé zprávy a inovace společnosti Tork najdete vždy na www.tork.cz.

O společnosti Essity

Essity je globálním lídrem v oblasti hygieny a zdraví. Zaměřuje se na zlepšování každodenního života skrze své produkty a řešení. Název Essity vychází z anglických slov „essentials“ a „necessities“ (základní potřeby). Náš obchodní model je postaven na trvalé udržitelnosti a vytváří hodnoty pro lidi i pro přírodu. Essity obchoduje přibližně ve 150 zemích světa pod značkami globálních lídrů TENA a Tork, ale i dalšími silnými značkami jako jsou JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda a Zewa. Essity zaměstnává přibližně 47 tis. lidí. Čisté prodeje se v roce 2018 vyšplhaly na cca 118,5 mld. SEK (11,6 mld. EUR). Ústředí společnosti Essity se nachází ve švédském Stockholmu. Společnost je kotovaná na burze Nasdaq Stockholm. Další informace najdete na www.essity.com.

Obrázky:
PřílohaVelikost
Image icon closeupawardspic.jpg773.95 KB

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Foxhunter s.r.o.

Přemyslovská 211/46
130 00 Praha 3
Kontaktní osoba: Petra Biache
petra.biache@foxhunter.cz
Obrázek uživatele foxhunter
Jsme marketingová agentura, která poskytuje komplexní služby v komunikaci a podpoře prodeje, organizaci eventů a roadshow, online aktivitách a digitálních médiích, grafice a produkci. Operujeme na trzích v České republice, Slovensku, Maďarsku a Polsku. Mezi naše klienty patří dlouhodobě silné a... vice ›
Foxhunter s.r.o.
Přemyslovská 211/46
130 00 Praha 3
Česká republika
info@foxhunter.cz
Tel: +420 281 863 930