Čím autobazar zvyšuje bezpečnost nákupu?

Zadavatel: MediaUp Agency s.r.o. | 22.12.2019 | Služby

Veřejnost zkrátka autobazarům nevěří. Ať už se jedná o technologický stav, nebo minulost a stav vozidla, tak jsou klienti pochopitelně podezřívavý. Co ale klienti nevidí, jsou vstupní prohlídky, které autobazary dělají při koupi a před prodejem vozidla.

I autobazar nabídne vozidla se zárukou

Jsou autobazary, které si i přes skutečnost že vůz je ojetý, stále stojí za svým nabízeným zbožím tak moc, že nabízejí i záruční dobu. Představa, že se nás snaží vzít tak říkajíc "na hůl" každý autobazar je zbytečná, protože prodej nekvalitního zboží znamená nejen potíž pro kupujícího, ale také pro prodávajícího. Naprostá většina autobazarů, nevyjímaje například autobazary jako je prima-auto.cz, podrobí vozidla už při koupi od předchozího majitele detailní technické prohlídce. Po ní většinou přicház fáze, kdy jsou vozidla podrobena opravě všeho potřebného a z toho pochopitelně vzniká i rozdíl mezi vstupní a výstupní cenou vozu. U vozidel, která jsou ve velmi dobrém stavu, či teprve krátce v provozu můžeme také narazit na autobazar, který k vybraným vozům nabízí i záruční dobu. Ta se většinou pohybuje přibližně kolem jednoho roku, jak už zákon případně udává u většiny prodávaného použitého zboží se slevou.

Veškeré údaje na vozidle si kontroluje autobazar a stejně tak můžete i vy

Jednou věcí je technologický stav vozidla, který si autobazar může pohlídat pomocí technika. Druhou věcí je pak minulost a bezpečnost nákupu konkrétního auta. Jak vlastně autobazary tyto údaje kontrolují? Je to vesměs až neuvěřitelně jednoduché. Důležité výrobní části automobilu jsou označeny unikátním výrobním číslem a často i výrobním datem. Stejně jako se s tím můžeme potkat například u běžné elektroniky. Všechna tato čísla jsou evidována a autobazary je při koupi kontrolují a porovnávají s oficiálními čísly v technickém průkazu. Stejně tak si můžete tyto informace kdykoliv ověřit i vy a získat tak jistotu, stejně jako autobazar, že vůz je z původních součástí a zcela ověřený.

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

MediaUp Agency s.r.o.

U Pramenu 2484
440 01 Louny
Kontaktní osoba: Bc. Petra Houdová
info@mediaup.cz
Jsme digitální agentura nabízející full-service pro Váš business na internetu. Specializujeme se na SEO optimalizace, PR, PPC a Social marketing.
MediaUp Agency s.r.o.
U Pramenu 2484
440 01 Louny
Česká republika
info@mediaup.cz
Tel: +420 737 393 667