Řešení od BroadSoft Power a Novum Networks platformy tísňových volání pro záchranné systémy

Zadavatel: Marketwired, LP. | 19.5.2016 | Telekomunikace, IT

S využitím platformy BroadWorks(R) od společnosti BroadSoft a platformy tísňových volání od společnosti Novum Networks(R), řeší Novum Networks složitosti obsazování výjezdů pro předního poskytovatele záchranných zdravotnických služeb.

GAITHERSBURG, MD, USA a MELBOURNE, AUSTRÁLIE—(Marketwired / Pressweb – 17. května, 2016) – BroadSoft, Inc. (NASDAQ: BSFT), přední dodavatel softwaru pro globální sjednocené komunikace poskytovaného jako služba (UCaaS), a Novum Networks dnes oznámili úspěšné komerční nasazení svého systému pro jednoho z největších poskytovatelů záchranných zdravotnických služeb v Austrálii. Tento systém dokázal vyřešit jednu z nejsložitějších technických překážek, kterým poskytovatelé záchranných služeb čelí.

Vzhledem k velkým zeměpisným vzdálenostem a rozptylu obyvatel ve venkovských a „regionálních“ oblastech Austrálie mnoho záchranných zdravotnických služeb využívá placený lékařský a záchranářský personál, ale do značné míry také svoji vlastní pracovní sílu tvořenou dobrovolníky, kteří se účastní výjezdů záchranné služby.

Takto smíšené posádky profesionálů a dobrovolníků vždy představovaly pro záchranné systémy složitý úkol při určování obsazení výjezdů v krátkém čase. Nasazení systému Novum/BroadSoft se muselo vypořádat s 8denním rozpisem, což bylo náročné pro mnohá jiná řešení komunikační techniky, která byla typicky ve výchozí konfiguraci typicky určena pro 7denní rozpis.

S využitím platformy BroadWorks(R) od společnosti BroadSoft a platformy Unified Platform od společnosti Novum Networks(R) vytvořila společnost Novum Networks automatizovaný systém výjezdů pod označením Emergency Call Assist, který se přizpůsobil 8denním rozpisům klienta a zautomatizoval postup oznamování případů pro jednotlivé výjezdy ze všech stanic záchranné zdravotnické služby. V mnoha uspořádáních záchranných systémů mají jednotlivé stanice nebo pobočky různé požadavky na organizování výjezdů a struktury rozpisů. Se systémem Emergency Call Assist od společnosti Novum může nyní řídicí pracovník každé stanice nebo pobočky spravovat vlastní způsob organizování výjezdů a systém rozpisů přes webový prohlížeč nebo tablet. Tato cloudová pobočková ústředna v cloudovém systému je navržena tak, aby splňovala náročné požadavky v prostřední záchranného systému, a poskytuje robustní dostupnost i zeměpisné předimenzování, aby nemohlo dojít k přerušení funkčnosti v případě významného výpadku v kterékoliv části sítě.

Systém okamžitě rozpozná změny směn na základě naprogramovaných pravidel pro rozpisy profesionálního i dobrovolného personálu a využívá platformu směrovače tísňových volání na základě přednostních kontaktních čísel pracovníků (buď na pevnou linku nebo na mobil). Pokud volané číslo nereaguje, systém automaticky zkouší volat další pracovníky podle předem stanoveného rozpisu. Vypnuté telefony nebo telefony přesměrované na hlasovou schránku jsou rozpoznány a nezastaví program volání dalším pracovníkům. Systém volá pracovníkům tak dlouho, dokud volaný nepotvrdí, že je k dispozici, čímž ukončí proces obsazování výjezdu.

„Máme skutečně velkou radost ze spolupráce se společností Novum při podpoře s jejich automatickým systémem tísňových volání. Toto inovativní nasazení naší platformy BroadWorks a Emergency Call Assist společnosti Novum bude znamenat hmatatelné výhody a pomůže zrychlit poskytování záchranných služeb. Také vnímáme značné možnosti pro podobná využití u dalších organizací záchranných systémů s podobným modelem pracovních sil – například venkovské hasičské stanice a státní záchranné systémy,“ uvedl Kelvin Beadle, místopředseda BroadSoft pro Asii a Tichomoří.

„Díky návrhu a realizaci systému obsazování výjezdů pro jednoho z největších poskytovatelů záchranných zdravotnických služeb v zemi máme možnost předvést, co je možné s inovativním provedením systému a komunikacemi přes internet i na bázi cloudu v prostředí záchranného systému. Vědomí, že naše práce bude znamenat reálný přínos v podobě rychlejších výjezdů záchranných vozů a efektivnějšího systému řízení pracovních sil u poskytovatelů záchranných služeb, učinilo z tohoto nasazení pro nás jedno z nejúspěšnějších v Austrálii,“ řekl Nigel Keswick, provozní ředitel v Novum Networks.

Všechny aktuality u společnosti BroadSoft můžete sledovat na Twitteru.

 

O společnosti BroadSoft:

 BroadSoft je přední poskytovatel cloudového softwaru a služeb, které umožňují poskytovatelům služeb přes mobilní infrastrukturu, pevné linky a rozvody kabelové televize nabízet všechny druhy komunikací (Unified Communications: sjednocené komunikace) prostřednictvím svých sítí na bázi internetového protokolu. Základní komunikační platforma společnosti umožňuje poskytovat řadu podnikových a spotřebitelských volání, posílání zpráv a sdílených komunikačních služeb, včetně zajištění soukromých pobočkových ústředen, videohovorů, textových zpráv a sloučených služeb přes mobilní sítě a pevné linky. Další informace najdete na www.broadsoft.com.

 

Výhledová prohlášení:

 Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášené ve smyslu novely zákona o vedení sporů při obchodování s cennými papíry z roku 1995. Tato výhledová prohlášení lze rozpoznat podle slov a sousloví jako „bude“ a podobných. Obsahují, kromě jiného, prohlášení o přínosech pro poskytovatele záchranných služeb jako zákazníky společnosti Novum z používání platformy společnosti Novum podporované platformou BroadWorks společnosti BroadSoft. Důsledky událostí uvedených v těchto výhledových prohlášeních podléhají známým i neznámým rizikům, nejistotám a dalším faktorům, které by mohly způsobit to, že skutečné výsledky se budou zásadně lišit od výsledků očekávaných podle těchto výhledových prohlášení, a to včetně finančních a jiných přínosů pro společnost BroadSoft v důsledku využívání platformy BroadWorks společností Novum ve nabídkách služeb, ale bez omezení na tyto, a dále faktorům uvedených v sekci „Rizikové faktory“ formuláře 10-K společnosti BroadSoft na rok končící 31. prosince 2015, který byl 29. února 2016 zaevidován u Komise pro burzu cenných papírů (SEC), jakožto i v dalších záznamech o společnosti BroadSoft u SEC. Všechny informace v této zprávě platí k 18. květnu 2016. S výjimkou vyžadovanou zákonem, nepřijímá společnost BroadSoft žádné závazky týkající se zveřejnění aktualizace zde uvedených výhledových prohlášeních z žádného důvodu pro dosažení shody těchto výroků se skutečnými výsledky nebo změnami očekávání.

 

O společnosti Novum Networks:

 Novum Networks je jedinečný systémový integrátor, který se specializuje na nejnovější technologie řešení sjednocených komunikací na australském trhu. Společnost se zaměřuje na inovativní provedení a dostupné i efektivní způsoby využívání zcela nových technologií pro poskytování lepších služeb. Další informace najdete na http://www.novumnetworks.com.au/

 

Kontaktní údaje

 

Kontakty pro média:

Ameriky

Brian Lustig

Bluetext PR pro BroadSoft US

+1 301.775.6203

brian@bluetext.com 

 

Evropa

Andy Crisp / Jon Bawden / Kate Anderson

Cohesive pro BroadSoft UK

+44 (0) 1291 626200

broadsoft@wearecohesive.com

 

APAC

Terry Alberstein

Navigate Communication

+61 (0) 458-484-921

terry@navigatecommunication.com.au 

Region: Svět

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Marketwired, LP.

13818 SW 152nd Street, # 374
33177 Miami, Florida
Kontaktní osoba: Marketwired Client Services
cs@marketwired.com
About MarketwiredMarketwired advances the way the world communicates. Serving more than 11,000 clients worldwide through 20 offices on four continents, Marketwired is a dominant distributor of company news releases and other communications. Marketwired electronically delivers global news and... vice ›
Marketwired
13818 SW 152nd Street, # 374
33177 Miami, Florida
Spojené státy
cs@marketwired.com