Vybavit kancelář nemusí podnikatele zadlužit, stačí využít bazaru kancelářského nábytku

Zadavatel: Wobsah s.r.o. | 19.5.2014 | Obchod, e-commerce

Praha (Pressweb) - Výdaje spojené s otevřením nové kanceláře nebo provozovny nejsou spojené pouze s výší nájmu za vybrané prostory. Největší počáteční výdaje totiž souvisí především s pořízením vybavení kanceláří a výpočetní techniky. V případě plátců DPH pak mohou upoutat pozornost finančního úřadu, který odmítne realizovat vratku daně bez patřičné kontroly.

To byl v poslední době například případ nově vzniklé redakce internetového deníku Echo24. A to i přesto, že redakce a sídlo společnosti jsou na Praze 1, kde se podnikatelé podle médií s kontrolou setkají jednou za desítky let. Mediálně oblíbené téma nekoresponduje se skutečností. Jedná se totiž o průměr a skutečně činných společností v této lokalitě je mnohem méně. Navíc už finanční úřad o problému ví a své síly přesměrovává tam, kde jsou potřeba.

Pokud se podnikatelé potřebují vyhnout takovým nepříjemnostem, nechtějí na vratku daně čekat nebo to ani není jejich případ a prostě chtějí na nákupu nábytku ušetřit, bazarový nábytek je cestou, jak snížit své náklady. Nakupovat přitom není potřeba v nějakém zapadlém a špinavém bazaru, ale v prostorách show roomu v Jesenici u Prahy. Předvýběr přitom lze provést snadno přes eshop na internetu. V nabídce jsou jednotlivé kusy nebo i celé kancelářské sestavy. Levný nábytek pak zákazníci mohou zkontrolovat na místě, aby si ověřili, zda je skutečně nepoškozený nebo zda není příliš opotřebovaný. Možná budou až překvapeni, jaké množství nábytku ve skladu čeká. Nejedná se o nějaké staré kusy bazar nábytku. Průměrné stáří nábytku je totiž pouhé 3 roky, takže rozdíl s novým nábytkem je skoro k nepoznání. Přičemž zákazník nakupuje od specialistů na kancelářský nábytek a může se s dotazy obrátit na zkušeného prodejce.

Region: Praha

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.