3 nejčastější chyby při prodeji nemovitosti

Zadavatel: MediaUp Agency s.r.o. | 4.7.2017 | Reality, bydlení

Rozhodli jste se prodat nemovitost, jak nejlépe to půjde. To znamená, že se ji budete snažit udat rychle a za co nejvíce peněz. Výsledek? Prodej nemovitosti trvá, postupně snižujete cenu a kupec ne a ne se najít. Kde se stala chyba? Prodávající se často domnívají, že právě jejich nemovitost je výjimečná a kupující se o ní poperou. A tak se dopustí tří nejčastějších chyb. Které to jsou?

Chyba č. 1: Příliš mnoho realitních kanceláří

Proč to dávat jedné realitní kanceláři, když to můžu dát všem? Toto je velmi častá a hrubá chyba, proti které realitní kanceláře Praha bojují denně. Čím více realitních kanceláří nemovitost nabízí, tím jí to více poškozuje. Žádná realitní kancelář se nebude 100% věnovat obchodu, který nabízí dalších 20 kanceláří. Zájemce o koupi bývá zase rozčarován, že je nemovitost nabízena u různých kanceláří a v horším případě ještě za různých podmínek.

Chyba č. 2: Příliš vysoká cena

Prodejci jsou na začátku plní upřímné naděje a prodeje se ani trochu nebojí. Proč nenastavit vyšší cenu? Jít dolu jde přece vždy. I přesto, že se je realitní kanceláře Praha a jejich makléři snaží přesvědčit o důležitosti nastavení vhodné ceny, nedají se. Jenomže nejlepší zákazníci přichází na začátku nabízení. Pokud je cena odradí, neozvou se. A neudělají to ani poté, co prodejce cenu sníží. Nemovitost už je příliš okoukaná, a tak trochu podezřelá. Kladou si otázky typu: Proč to dosud nikdo nekoupil? Proč se snížila cena? Proč bych se o tom měl zajímat zrovna já?

Chyba č. 3: Příliš pomalé snižovaní ceny

Tato chyba souvisí s chybou č. 2. Po pár dnech nabízení je jasné, že je cena příliš vysoká. Na místo toho, aby se prodejce poradil s makléřem a stanovil přiměřenou cenu, začne slevovat postupně. Protože, co kdyby. Dopad postupného zlevňování je zřejmý. Nemovitost je nakonec prodána za nižší cenu, než kdyby byla rozumná cena stanovena na samém začátku.

 

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

MediaUp Agency s.r.o.

U Pramenu 2484
440 01 Louny
Kontaktní osoba: Petra Hrbková
petra.hrbkova@mediaup.cz
+420 737 393 667
Jsme digitální agentura nabízející full-service pro Váš business na internetu. Specializujeme se na SEO optimalizace, PPC a Social marketing.
MediaUp Agency s.r.o.
U Pramenu 2484
440 01 Louny
Česká republika
info@mediaup.cz
Tel: +420 737 393 667