Jak na podnikání? Rozumně vedený E-mailing vám pomůže zvednout tržby!

Zadavatel: Topranker.cz s.r.o. | 12.7.2018 | Obchod, e-commerce

Jak na podnikání s využitím moderních komunikačních prostředků? Víte, co je e-mailing a jak by měl správně vypadat, aby přinesl vašemu byznysu kýžené výsledky v podobě zvýšených prodejů? Rozhodně není dobré tento obchodní nástroj jakkoliv podcenit. Neponechejte nic náhodě a vše propracujte do nejmenšího detailu! Takové impérium jaké vybudoval John D. Rockefeller, sice zřejmě nestvoříte, ale i tak může kvalitně prováděný e-mailing zásadním způsobem přispět k růstu vaší firmy.

Jak na podnikání s použitím e-mailingu

E-mailing mívá zpravidla značně vysokou návratnost a není tedy divu, že je stále populárnějším komunikačním kanálem. Pokud jej budete dělat skutečně dobře, na profesionální úrovni, může být bezesporu mimořádně efektivním prostředkem pro podporu vašeho byznysu. Aby tomu tak opravdu bylo, je třeba dodržet alespoň několik základních postupů a doporučení.

1) Posílat e-maily pouze relevantním adresátům – ŽÁDNÝ SPAM!

2) Příjemci vždy umožnit, aby mohl na vaši zprávu reagovat (včetně odhlášení odběru).

3) Zahrnout do zpráv též oficiální kontakty na vaši firmu.

4) Věnovat se personalizaci e-mailových zpráv na základě objednávkových formulářů, dotazníků a podobně.

Nikomu nic nevnucujte! Spam vám rozhodně nepomůže

Zásadně posílejte zprávy pouze takovým lidem, kteří o ně stojí. Zapomeňte na spam! Pouze relevantní adresát může projevit zájem o váš produkt a přinést tak vaší firmě zisk. Ovšem ani takového člověka nesmíte svými zprávami přesytit, mohl by nakonec zareagovat přesně opačně, než potřebujete. Spamování může nakonec vašemu byznysu přinést jedině potíže, kterých máte jistě dost i díky různým kontrolám a nedávno zavedené EET.

Možnost reakce a skutečné kontakty

Adresátovi vždy umožněte, aby mohl na vaši zprávu zareagovat, pokud o to projeví zájem. Musí mít i možnost se z odběru vašich newsletterů kdykoliv odhlásit. Pokaždé též uvádějte takové kontakty na vaši společnost, na kterých se dotazům či požadavkům potenciálního zákazníka bude někdo zodpovědný co nejdříve věnovat.

Personalizovaný e-mailing přináší nejlepší výsledky

Snažte se co nejefektivněji využít všech informací, které se vám o vašich klientech podařilo nashromáždit například díky předešlým objednávkám nebo vyplněným dotazníkům. Na základě těchto dat pak můžete vytvořit takovou zprávu, ze které může mít dotyčný adresát pocit, jakoby byla určena výhradně jemu. Napište e-mail tzv. „na tělo“ a doporučte třeba nějaké zboží, které si u vás klient již v minulosti zakoupil a které je momentálně ve slevě. Podobné postupy často fungují velice dobře a k růstu tržeb vaší společnosti mohou přispět skutečně citelným způsobem.

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Topranker.cz s.r.o.
Pod pekárnami 245/10
190 00 Praha 9
Česká republika
info@topranker.cz
Tel: +420 775 060 843