BroadSoft oznamuje akvizici společnosti Transera, inovátora na poli cloudových řešení pro kontaktní centra

Zadavatel: Marketwired, LP. | 10.2.2016 | Telekomunikace, IT

Vícekanálový software pro kontaktní centra a pokročilá analytika společnosti Transera umožňují společnosti BroadSoft těžit z mnohamiliardového trhu v segmentu kontaktních center

GAITHERSBURG, MD – (Marketwired / Pressweb – 8. února 2016) – Společnost BroadSoft, Inc. (NASDAQ: BSFT), globální poskytovatel softwaru sjednocených komunikací ve formě služeb (UCaaS), zakoupila společnost Transera, předního poskytovatele cloudového softwaru pro kontaktní centra pro malé a střední podniky a velké organizace. Akvizicí získává společnost BroadSoft čelní postavení na rychle rostoucím trhu kontaktních center ve formě služeb (v angl. Contact Center as a Service, tj. CCaaS) a současně umožňuje poskytovatelům služeb nabízet komplexní portfolio cloudových služeb kontaktních center za podmínek minimálních nových investic, minimální doby uvedení na trh a bezproblémové integrace s řešeními BroadWorks® a BroadCloud® společnosti BroadSoft.

V roce 2015 zařadil Gartner kalifornskou společnost Transera ze Sunnyvale mezi vizionáře ve své publikaci Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America.[i] Společnost BroadSoft věří, že analytický cloudový software kontaktních center umožňující vícekanálovou komunikaci (hlas, e-mail, chat a sociální média) umožní podnikům optimalizovat provozní efektivitu, posílit finanční výsledky a zlepšit obchodní výstupy z interakcí se zákazníky.

„Dnešní akvizice spojí předního poskytovatele cloudových sjednocených komunikací a průkopníka, který změnil definici výkonu kontaktních center prostřednictvím vícekanálové komunikace a analytiky velkých objemů dat,“ uvedl Michael Tessler, generální ředitel společnosti BroadSoft. „Trh v oblasti kontaktních center v hodnotě mnoha miliard dolarů dozrál do stavu, kdy do něj mohou vstoupit cloudové služby. Nyní nabízíme poskytovatelům služeb jednozákladnové řešení vyznačující se flexibilní škálovatelností pro malé a střední podniky i velké organizace.“

Trh s interními kontaktními centry roku 2015 představuje podle tržních odhadů MZA za říjen 2015 obrovskou příležitost v hodnotě 3,3 mld. USD. Věříme, že portfolio BroadCloud Contact Center bude motorem transformace tohoto trhu, která se bude ubírat cloudovým směrem, protože nabídne zákazníkům svoje hlavní výhody:

  • Vícekanálová kontaktní centra a nástroj Customer Engagement Analyzer zajišťují inteligentní směrování s pokročilou analytikou, vytvářením zpráv a přehledů.
  • Aplikace Call Center App for Salesforce společnosti Transera je plně integrována v aplikacích Salesforce.com Sales a Service Clouds a využívá údaje Salesforce k řízení směrování v reálném čase.
  • Cloudové směrování a řízení zajišťuje globální řazení front, analytiku a bezproblémový překryv stávajících systémů, lokalit, externích zadavatelů a týmů.
  • Více než 700 zákazníků společnosti BroadSoft z řad poskytovatelů služeb může využívat stávající investice do řešení BroadWorks a BroadCloud ve formě jediného řešení, které zahrnuje hostované pobočkové ústředny PBX, sjednocené komunikace, vícekanálová kontaktní centra a síťový přenos v jediné podmanivé a finančně atraktivní nabídce pro zákazníky.

„Cloud přepisuje historii, co se týče toho, jak mohou podniky zajistit se zákazníky prvotřídní interakci, a to prostřednictví jednoduchosti, škálovatelnosti na vyžádání a pokročilé analytiky,“ dodává Prem Uppaluru, předseda a generální ředitel společnosti Transera, který se ujme úlohy generálního ředitele a viceprezidenta Cloud Contact Center společnosti BroadSoft.

Office Depot, Inc. je skvělým příkladem přechodu globálních korporací na vícekanálovou nabídku CCaaS společnosti Transera. „Společnost Office Depot přijala nabídku vícekanálových služeb CCaaS společnosti Transera kvůli svému složitému prostředí, které zahrnuje 34 kontaktních center ve čtyřech světadílech a více než 3000 zástupců,“ uvedl Dan Cruceana, ředitel provozu a analytiky ve společnosti Office Depot, Inc. „Transera měla okamžitý vliv na výsledek společnosti díky tomu, že jsme dosáhli významných úspor nákladů, snížili průměrnou rychlost odezvy a počet neodbavených hovorů o více než 50 %.“

Dalším příkladem je sdružení North Texas Specialty Physicians (NTSP) se sídlem v Fort Worth, přední nezávislé sdružení lékařů, které nasadilo řešení Call Center App for Salesforce společnosti Transera ve všech kontaktních centrech společnosti. „Řešení Salesforce již nějakou dobu používáme, ale zjistili jsme, že potřebujeme také řešení pro kontaktní centra, které by obsahovalo funkce analytického směrování a reportingu, abychom mohli lépe porozumět naší interakci mezi zástupci a zákazníky a lépe ji řídit,“ uvedla Nancy Lecroy, hlavní ředitelka pro marketing sdružení NTSP.

Předpokládáme, že v roce 2016 přinese tato akvizice tržby přibližně v hodnotě 7–8 miliónů USD a bude ředit výnosy na akcii (hodnoty nevykazované dle GAAP) přibližně ve výši 2 až 3 centy USD.

Výhledová prohlášení:

Tato tisková zpráva může obsahovat výhledová prohlášení ve smyslu zákona o reformě sporů o cenných papírech z roku 1995. Tato výhledová prohlášení mohou být identifikována s pomocí použité terminologie, která zahrnuje slova jako „bude“, „dokáže“ a „domnívat se“ a podobné výrazy nebo srovnatelnou terminologii, a mimo jiné zahrnují prohlášení týkající se schopnosti společnosti BroadSoft začlenit operace společnosti Transera do stávajících operací řešení BroadWorks a BroadCloud, předpokládaných výhod akvizice nabídky produktů a služeb společnosti Transera pro společnost BroadSoft a její zákazníky z řad poskytovatelů služeb a očekávaných dopadů této akvizice na finanční výsledky společnosti BroadSoft. Výsledek událostí popsaných v těchto výhledových prohlášeních podléhá známým i neznámým rizikům, nejistotám a jiným faktorům, které mohou způsobit, že se budou skutečné výsledky výrazně lišit od výsledků v těchto výhledových prohlášeních předpokládaných, což mimo jiné zahrnuje možnost, že se očekávané finanční a jiné výhody akvizice nebudou realizovat, budou nižší nebo jejich realizace bude trvat déle, než se předpokládalo, že se společnosti BroadSoft nepodaří úspěšně začlenit operace Transera do vlastních operací nebo že společnost BroadSoft nebude schopna udržet si zákazníky či zaměstnance společnosti Transera, a také faktorům obsaženým v části “„Rizikové faktory“" formuláře 10-K společnosti BroadSoft za rok končící dnem 31. prosince 2014, který byl dne 25. února 2015 podán u Komise pro burzu a cenné papíry (SEC) a je uložen s ostatními spisy společnosti BroadSoft u SEC. Všechny informace v této tiskové zprávě jsou k datu 8. února 2016. Nevyžaduje-li to zákon, pak společnost BroadSoft nepřebírá žádnou povinnost jakákoli zde učiněná výhledová prohlášení z jakéhokoli důvodu veřejně aktualizovat, aby provedla prohlášení o skutečných výsledcích nebo změnách svých očekávání.

O společnosti BroadSoft:

Společnost BroadSoft je předním dodavatelem softwaru a služeb, které umožňují poskytovatelům služeb mobilních, pevných a kabelových sítí nabízet sjednocenou komunikaci (UC) prostřednictvím jejich IP sítí. Hlavní komunikační platforma společnosti umožňuje zajištění řady podnikových a spotřebitelských telefonických komunikací, zasílání zpráv a kolaborativních komunikačních služeb, a to včetně pobočkové telefonní ústředny (PBX), videohovorů, textových zpráv a konvergovaných služeb mobilních a pevných linek. Další informace naleznete na webu http://www.BroadSoft.com.

O společnosti Transera:

Transera zlepšuje výkonnost kontaktních center a mění je ve strategická korporátní aktiva. Prostřednictvím vlastní sady cloudových softwarových aplikací pomáhá Transera kontaktním centrům s optimalizací provozní efektivity, finančních výsledků a obchodních výstupů interakce se zákazníky za účelem zlepšení produktivity a výkonu zástupců, odbytu, udržení zákazníků a celkové zkušenosti zákazníků. Další informace o společnosti Transera naleznete na webu www.Transerainc.com.

[i] Zdroj: Gartner, Inc., Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America, Drew Kraus, Steve Blood, Daniel O'Connell, 15. října 2015.

Vyloučení odpovědnosti:

Společnost Gartner neschvaluje žádného dodavatele, produkt ani službu, které jsou popsané ve výzkumných publikacích, ani neradí uživatelům technologie, aby si vybírali pouze dodavatele s nejvyšším hodnocením nebo jiným označením. Výzkumné publikace společnosti Gartner se skládají z názorů výzkumné organizace společnosti Gartner a neměly by být považovány za výčet fakt. Společnost Gartner tímto odmítá jakékoliv záruky, výslovné či předpokládané, co se týče tohoto výzkumu, a to včetně záruk obchodovatelnosti nebo vhodnosti pro konkrétní účel.

Kontakt pro média:
Americké kontinenty
Brian Lustig
Bluetext PR za BroadSoft US
+1 301.775.6203
brian@bluetext.com


Evropa
Andy Crisp
Jon Bawden
Kate Anderson
Společně za BroadSoft UK
+44 (0) 1291 626200
broadsoft@wearecohesive.com


Region APAC
Terry Alberstein
Navigate Communication
+61 (0) 458-484-921
terry@navigatecommunication.com.au

Region: Svět

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Marketwired, LP.

13818 SW 152nd Street, # 374
33177 Miami, Florida
Kontaktní osoba: Marketwired Client Services
cs@marketwired.com
About MarketwiredMarketwired advances the way the world communicates. Serving more than 11,000 clients worldwide through 20 offices on four continents, Marketwired is a dominant distributor of company news releases and other communications. Marketwired electronically delivers global news and... vice ›
Marketwired
13818 SW 152nd Street, # 374
33177 Miami, Florida
Spojené státy
cs@marketwired.com