Unilever zvolil pro správu e-commerce centra své prémiové značky Kühne + Nagel

Kühne + Nagel byl vybrán pro řízení evropského e-commerce centra pro správu B2C objednávek a skladů prémiové značky čaje T.O by Lipton společnosti Unilever.
Zadavatel: Kühne + Nagel | 30.5.2016 | Obchod, e-commerce
Autor fotografie:
Kühne + Nagel

Contern / Lucembursko (Pressweb), 30. května 2016: Společnost Unilever si vybrala Kühne + Nagel pro skladovou logistiku a zpracování objednávek svého přístroje na přípravu čaje, který byl nedávno na trh uveden pod prémiovou značkou T.O by Lipton. Rozsah služeb zahrnuje provoz skladu a distribučních služeb v e-commerce centru pro zpracování objednávek v lucemburském Conternu. Další logistický servis zahrnuje zakázkové balení zboží při současné snaze o snížení objemu odpadu na minimální míru tak, aby byla dosažena maximální efektivita.

Pro zpracování objednávek T.O by Lipton byl vybrán systém třídění pick-by-light, který napomáhá ke zrychlení doby zpracování a umožňuje sledování stavu objednávky v reálném čase. Distribuce ke koncovým zákazníkům bude zajištěna prostřednictvím flexibilní sítě evropských přepravců, která je řízena společností Kühne + Nagel v Lucembursku.

„Při zvažování o vstupu naší prémiové značky T.O by Lipton na trh B2C se společnost Kühne + Nagel díky svým dlouholetým zkušenostem v oblasti e-commerce projevila jako nejlepší možný dodavatel. Vysoká angažovanost a profesionalita týmů v Lucembursku umožnila dokonalý průběh všech kroků dodavatelského řetězce, což dovoluje společnosti Unilever v následujících letech potvrdit a posílit své ambice růstu v oblasti e-commerce,“ uvedl Hervé Pignault, vedoucí nákupu logistických služeb společnosti Unilever.

Gianfranco Sgro, člen týmu vedení společnosti Kühne + Nagel odpovědný za smluvní logistiku, uvedl: „Jsme rádi, že se nám podařilo rozšířit naši globální spolupráci se společností Unilever o evropské centrum pro zpracování objednávek pro značku T.O by Lipton. Společnost Kühne + Nagel strategicky naplňuje logistické potřeby zákazníků
s celosvětovou spotřebitelskou základnou prostřednictvím svého centra e-commerce služeb, které nabízí nejmodernější řešení dodavatelských řetězců speciálně navržená pro vícekanálová obchodní řešení.“

 

O Kühne + Nagel
Vedoucí světová logistická společnost Kühne + Nagel se sídlem ve Švýcarsku operuje díky svým
67 000 zaměstnancům v 1 200 pobočkách ve více než 100 zemích. Skupina je globální jedničkou v námořní přepravě, dlouhodobě světovou dvojkou v leteckém cargu, evropskou trojkou pozemní přepravy a světovou dvojkou ve službách kontraktní logistiky. Díky nasazení nejmodernějších IT
a e-commerce řešení poskytuje Kühne + Nagel komplexní služby v řízení celého dodavatelského řetězce „od dveří ke dveřím“ pro malé i velké podniky.
www.kuehne-nagel.cz

Textový soubor:
Obrázky:
PřílohaVelikost
Image icon kuhne_nagel.jpg4.6 MB
Témata: logistika, Kühne + Nagel, Unilever | Region: Evropa

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Kühne + Nagel

Pekařská 7
155 00 Praha 5
Kontaktní osoba: Lenka Křivancová
Marketing Manager ČR
lenka.krivancova@kuehne-nagel.com
601 256 743
Obrázek uživatele Kühne Nagel
Kühne + Nagel je světový lídr v námořní dopravě, globální dvojka v leteckém cargu, evropská trojka v silniční spedici a světová dvojka ve službách kontraktní logistiky.  
Kühne + Nagel, spol. s r.o.
Pekařská 7
155 00 Praha 5
Česká republika
lenka.krivancova@kuehne-nagel.com
Tel: 257 090 065