Kvalitní autobazar ve třech zásadních bodech

Zadavatel: MediaUp Agency s.r.o. | 16.3.2020 | Auto-moto, logistika

Koupě automobilu je jedna ze záležitostí, která mnohým lidem nedá spát. Může se v něm skrývat nespočet zprvu nezjistitelných chyb a na první pohled úsporná koupě může dopadnout spoustou nečekaných výdajů. Jedním ze způsobů, jak kupovat ojetinu beze strachu je tip na správný autobazar. Autobazary mají mnohdy pokřivenou pověst, a proto vám přinášíme tři zásadní body, podle kterých můžete poznat ty kvalitní.

Sledujte kvalitu, nikoliv rozsah nabídky

Jednou ze zcela zásadních věcí je celkový sortiment ke koupi. Může se stát, že zrovna vy narazíte na poměrně dobrý „kauf“ uprostřed vraků, ale nabídka o nízké kvalitě většinou jednoznačně poukazuje na celkovou kvalitu autobazaru. Rozsah nabídky tak najednou zcela postrádá smysl. Je jedno, jestli pak nakupujete ve velkých řetězcích autobazarů anebo menších autobazarech jako například prima-auto.cz. Prvotní je vždy kvalita vozového parku a také údržba.

Přístup personálu a komunikace

Když už jsme zmínili ty menší autobazary, tak právě pro ně by tato položka měla být naprosto zásadní konkurenční výhodou. Při příchodu do prodejního řetězce jste vlastně jen jeden z tisíců zákazníků po většině republiky, co si ten den jdou vybrat či prohlédnout. Naopak pro menší autobazary jste jeden z těch mála nepostradatelných klientů.

To automaticky neznamená, že máte chodit jen do menších autobazarů. Ale vstřícnost personálu a přístup techniků vám vždy napoví, jak moc vážně to s vámi jakožto klientem opravdu myslí.

Volte autobazar hlavně podle doporučení

„Spokojený klient je ta nejlepší reklama“ není žádné klišé, ale odvěká pravda. Pokud máte opravdu důvěryhodné zdroje a známé, kteří vám doporučují některý autobazar, tak v něm neváhejte nakupovat. Stejně tak vám mohou posloužit i internetová hodnocení a recenze. Zde ale pamatujte, že na internet si může napsat kdokoliv cokoliv a mnohdy jsou hodnocení jen dílem záště.

Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

MediaUp Agency s.r.o.

U Pramenu 2484
440 01 Louny
Kontaktní osoba: Bc. Petra Houdová
info@mediaup.cz
Jsme digitální agentura nabízející full-service pro Váš business na internetu. Specializujeme se na SEO optimalizace, PR, PPC a Social marketing.
MediaUp Agency s.r.o.
U Pramenu 2484
440 01 Louny
Česká republika
info@mediaup.cz
Tel: +420 737 393 667