Co je CRM? Klíčový nástroj při budování vztahů se zákazníky

Zadavatel: Janák Karel | 22.5.2022 | Telekomunikace, IT

Zkratka CRM vyjadřuje anglické sousloví customer relationship management. Česky jde o řízení vztahů se zákazníky - strategii, jejímž cílem je vytváření stabilních vztahů. CRM systém pak představuje hlavní procesní nástroj, bez něhož by bylo budování loajální klientské základny krajně problematické, ne-li nemožné. K čemu primárně slouží a jaké další aplikace dokáže nahradit vhodně zvolený software?

Sbírání a centralizace informací

Alfou a omegou moderního podnikání je kvalitní marketing. Ten se však neobejde bez dat. A právě v tomto směru je systém CRM nepostradatelným každodenním pomocníkem. Pečlivě sbírá a zároveň třídí všechny důležité klientské informace. Do databáze se kromě základních údajů ukládají také e-maily, záznamy telefonických hovorů, reklamace atd.

Jedním z hlavních benefitů softwaru pro řízení vztahů se zákazníky je tedy centralizace informací, které jsou neustále dostupné všem kompetentním osobám. Díky implementací CRM dochází takřka okamžitě ke zlepšení komunikace mezi členy týmu, a to především v rámci vzájemného sdílení dokumentů. Jakékoliv změny údajů navíc probíhají v reálném čase, všechna data jsou tudíž aktuální a při práci s nimi nedochází ke zbytečným chybám.

Marketing, hromadné maily i projektové řízení

Praktické využití CRM systému je velmi pestré. Předdefinované reporty pomáhají s vyhodnocováním marketingových aktivit a dalším rozhodováním, funkce pro hromadný e-mailing umožňuje oslovit správný segment zákazníků – a často nechybí ani funkce, které CRM povyšují na plnohodnotný software pro řízení projektů.

O výhodách CRM softwaru se můžete přesvědčit třeba hned. Stáhněte si český eWay-CRM, který je v základní verzi zcela zdarma a v „ostré“ verzi k dispozici na zkoušku po dobu 30 dní. Nejlepšímu CRM v Outlooku s plně přizpůsobitelnou workflow, důvěřují tisíce klientů napříč různými obory.

Obrázky:
AnhangGröße
Image icon pressweb.cz_eway-crm_01.jpg39.55 KB

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Kontaktní osoba: Janák Karel
janak@jakopes.cz
Služby PR, reklamy a linkbuildingu na internetu.