Proč je internetový marketing stále důležitější pro úspěch byznysu?

Zadavatel: Seokonzult.cz | 23.12.2019 | Finance, ekonomika
internetový marketing

Pokud spouštíte nové internetové stránky, je potřeba se z pohledu internetového marketingu zaměřit na několik faktorů. Výhoda spočívá v tom, že web bude nově spuštěn, žádné chyby se tak prozatím nenacházejí. S nově nainstalovaným redakčním systémem tomu může být už jinak, zvlášť v momentě, kdy jde o Wordpress. Jedno pozitivum to ale má, chyb nebude tolik, jako v případě, kdy byste se na SEO nebo internetový marketing zaměřili až po pár letech. Náhle zjistíte, že je vše uděláno špatně.

Zaměřte se na internetový marketing celkově

V první řadě, vezmeme-li si Wordpress musíte změnit URL adresy, nejlépe hned na začátku, jinak by se příspěvky archivovaly pod ne moc přijatelnými URL adresami, které by nebyly pro vyhledávače přitažlivé. Je lepší, když v URL adrese je například název článku nebo produktu, samozřejmě ve zkrácenější verzi. Příliš dlouhý URL link je taktéž na škodu a může přinést více škody než užitku. Musí být však jasné, o co se jedná. URL adresa mnohdy dokáže hodně napovědět. Dále se u článků hned zpočátku zaměřte na nadpisy, titulky a popisky. Správně vyplněné všechny tři body jsou klíčovým faktem.

Už teď je vám jasné, že budete k článkům přidávat i obrázky. Obrázky je také lepší optimalizovat a snažit se je dostávat dopředu. Musíte se tedy zaměřit na název obrázku, ještě před tím, než ho budete uploadovat na internetové stránky. Obrázek pojmenujte podle klíčových slov, které jste pro svůj web a konkrétní článek vybrali. Bude to daleko efektivnější. Problémem, převážně u internetových obchodů, je duplicita. Většinou si totiž vezmou XML feedy od svých dodavatelů, které následně nahrají na svůj web a o víc věcí už se dále nezajímají. Nevědí přitom, že mají jejich popisky, titulky a vše ostatní.

Zpětné odkazy aneb externí i interní jsou důležité

Dalším důležitým faktorem jsou zpětné odkazy. Ty by měly být na kvalitních webech s podobným zaměřením, jako máte vy. Zaměřit se ovšem musíte mimo jiné i na interní prolinkování, to znamená, že budete mít své jednotlivé stránky mezi sebou nějakým způsobem propojeny. To znamená, že když napíšete článek například na obývací stěny, na závěr vložíte odkaz na svůj starší článek, který se týkal pro změnu kuchyní. To platí i o prolinkování mezi rubrikami a kategoriemi.

Na závěr pomůže internetovému marketingu i rychlost načítání stránky, sitemap.xml, HTTPS zabezpečení a responzivita.

Témata: marketing, internetový marketing, byznys, wordpress | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Seokonzult.cz

Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
SEO Specialista Tomáš Stýskala již od roku 2009 poskytuje služby optimalizace webových stránek, linkbuildingu a PR.
Tomáš Stýskala
Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
Tschechische Republik
info@seokonzult.cz