Co je potřeba vědět o zpětných odkazech a jak je získat

Zadavatel: Seokonzult.cz | 23.12.2019 | Média, marketing
zpětné odkazy

Mít krásný web po grafické a technické stránce dnes rozhodně nestačí. Je důležité se věnovat také marketingu a celkové propagaci stránky. Pro získání lepších míst ve vyhledavačích musíte zkrátka začít bojovat, jinak se vaše internetová stránka propadne nebo nebude vůbec ukazována. Jak získat zpětné odkazy a co je potřeba o nich vědět?

Co je potřeba vědět o zpětných odkazech a jak je získat?

V první řadě je nutné o zpětných odkazech vědět fakt, že není důležitá kvantita, ale kvalita. Pokud budete mít tisíce zpětných odkazů, které nebudou kvalitní, vaše pozice ve vyhledávačích se nezmění. Právě naopak, může to vašemu webu jenom ublížit, což jistě nechcete. S porovnáním je tedy lepší mít například deset nebo sto zpětných odkazů, které ovšem budou stát za to. Dále je nutné umísťovat zpětné odkazy pouze na internetové stránky podobného oboru a tématu, jinak nemají žádný význam. Teprve poté se můžete pustit do procesu, jak samotné zpětné odkazy získávat.

Jako první forma získávání zpětných odkazů je PR článek umístěný na jiných internetových stránkách podobného odvětví. Tím získáte nejenom lepší výsledky ve vyhledavačích, ale také i vyšší návštěvnost. Pokud budete vkládat svůj PR článek na web, který má relativně velkou návštěvnost, můžete tím získat nové čtenáře. Proč tedy tuto formu nezkusit, když navíc patří mezi nejoblíbenější způsoby v získávání zpětných odkazů?

Pokračujeme s budováním zpětných odkazů

Věděli jste, že zpětné odkazy můžete získávat i zadarmo, bez toho, aniž byste za ně platili? To lze například tím, že budete mít na svém webu kvalitní obsah, na který následně budou odkazovat jiné internetové projekty vašeho zaměření. Kromě textů se snažte zaměřit na informační videa, infografiku nebo ebooky zadarmo.

Zpětné odkazy také můžete získat pomocí diskuzních for. Nesmíte se ovšem dopustit cílené reklamy, pomáhejte druhým tím, že budete odkazovat na některý ze svých článků. Pomoct vám mohou i registrace do katalogů, které jsou ovšem kvalitní a nepatří jen mezi jeden z dalších nekvalitních zpětných odkazů.

Témata: seo, zpětný odkaz, linkbuilding | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Seokonzult.cz

Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
SEO Specialista Tomáš Stýskala již od roku 2009 poskytuje služby optimalizace webových stránek, linkbuildingu a PR.
Tomáš Stýskala
Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
Tschechische Republik
info@seokonzult.cz