Praha (Pressweb) - 4. 10. 2016: V říjnu, který je již tradičně věnován aktivitám spojeným s onemocněním rakovinou prsu, nabízí pacientská organizace Mamma HELP novou kampaň zaměřenou na mladou generaci a prevenci.
Uzel na kapesníku jako připomínka NEZAPOMEŇ na… je symbolem, který má připomenout ženám pravidelné samovyšetřování prsu, ale i návštěvu mamografu. Uzel lze samozřejmě uvázat na čemkoli, co je zrovna po ruce, a nemusí to být jen záležitost ženy samotné. „Do hry je dobré vtáhnout i mužskou polovinu lidstva, pánové tím mohou dát najevo svou lásku a starost o zdraví té, na které jim záleží,“ říká Jana Drexlerová, ředitelka Mamma HELPu.
S uzlíky se veřejnost poprvé setkala v sobotu 1. října na Pochodech pro zdraví, které se konaly v Praze, Olomouci, Hradci Králové, ve Zlíně, v Brně a v Českých Budějovicích. A kdo bude mít štěstí, dostane v pondělí veselý kapesník s uzlíkem třeba cestou z práce na ulici.
Na www.udelejuzel.cz je zase možné objednat zasílání virtuálního uzlíku pro sebe či svou partnerku, maminku, sestru, kamarádku. Uzlík najdete i na kolekci triček v nabídce internetového obchodu ZOOT.
„Vsadili jsme na sociální sítě a věříme, že mladé lidi osloví náš uzlíkový spot. Natočili ho pro nás studenti školy Michael, a všichni jsme zvědaví, jakou uzlíkovou lavinu a hlavně zájem o tolik potřebnou péči o prsa se podaří spustit,“ dodává Drexlerová.